Diferencies ente revisiones de «Sincretismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
Llinia 18:
Un exemplu pa resolver la cuestión: la «baiana», considerada como un traxe rexonal brasileñu, ye una prenda d'orixe africanu qu'entró a formar parte de la cultura brasileña, una prenda compartida más allá del significáu que pueda tener nes distintes comunidaes. El sincretismu ye, poro, un procesu ayenu a la propuesta abstrayente de la comunión de cultos al traviés de la reconocencia d'una divinidá común, la vía de comunión son los productos culturales de la relixón.
 
D'esta manera, el sincretismu nun ye un procesu automáticu frutu del diálogu o d'una puesta de mancomún. La realización del sincretismu relixosu nun surde del alcuerdu sinón de la cohabitación. El momentu nel que dos cultures distintos atópense de frente puede provocar un grave conflictu. El sincretismu suponsupón aceptar la situación de crisis y encarala en dos etapes: la acomodación y l'asimilación.
 
Mientres la acomodación nun se produz nengún cambéu en nenguna de les cultures. Produzse un axuste esterior, que puede producise de forma rápida, pero nun suponsupón un pasu sólidu. La acomodación de les cultures puede entendese como una toma de consciencia per parte de los individuos de cada cultura de la esistencia d'una cohabitación dientro d'un mesmu espaciu vital de dos tradiciones distintos. Pueden producise cambeos na fachada de cada tradición nuna busca de faer más fácil la relación, pero tolos individuos guarden los valores de la so cultura orixinal.
 
La segunda fase, l'asimilación, afecta a les cultures en conflictu que se funden al traviés d'una interpenetración. Los individuos pertenecientes a les distintes tradiciones nun se cierren sobre los sos valores orixinarios, sinón que s'abrir, aceptando y adquiriendo nueves costumes. Ye un procesu bien lentu ya inconsciente. L'asimilación producir cola apaición d'una hestoria común pa los dos tradiciones. Los individuos viven el mesmu día ente día dende dos tradiciones distintos, pero formen un nuevu grupu que se forma cola integración de los distintos individuos a un nuevu ámbitu social.
Llinia 27:
 
Según el ''Diccionariu de les relixones'' el sentíu antiguu de sincretismu emplegar pa designar l'actividá de ciertos teólogos, principalmente protestantes, que se proponíen llograr reconciliaciones, alcuerdos ente doctrines distintes o opuestes, per mediu d'alderiques, confrontaciones públiques de les tesis presentaes.<ref name=":0"/> El términu "sincretista" foi aplicáu al luteranu alemán Pfaff (1723).<ref name=":0">{{cita llibru |
apellíu=Poupard
| nombre=Paul
| títulu=Diccionariu de les relixones editorial=Herder & Herder
| edición=1.ª
| añu=1998
}}</ref>