Diferencies ente revisiones de «Socialización»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
Llinia 4:
La '''socialización''' ye'l procesu por aciu el cual el ser humanu apriende, nel intre de la so vida, los elementos socioculturales del so [[mediu ambiente]] ya integrar a la estructura de la so [[personalidá]] so la influencia d'esperiencies y d'axentes sociales.
 
La socialización ye facedera gracies a los [[Política social|axentes sociales]], que pueden identificase como la familia, la escuela, los iguales y los medios de comunicación. Amás, son les instituciones y [[individuu]]s representativos con capacidá pa tresmitir ya imponer los elementos culturales apropiaos. Los axentes sociales más representativos son la [[familia]], porque tien un rol primordial yá que ye'l primer nivel social al que tenemos accesu y la [[escuela]], yá que na actualidá perdió'l so papel principal y l'escuela ye tresmisora de conocencies y de valores. Tamién na socialización una persona interioriza la so [[cultura]] d'una sociedá determinada.
 
== Formes de socialización ==
 
Según Milazzo (1999), la socialización puede describise dende dos puntos de vista: [[Oxetividá|oxetivamente]], a partir del influxu que la sociedá exerz nel individuu; en cuanto procesu que moldia al suxetu y afacer a les condiciones d'una sociedá determinada, y [[Suxetividá|subjetivamente]], a partir de la respuesta o reacción del individuu a la sociedá. Manifiesta amás que la socialización ye vista polos [[Socioloxía|sociólogos]] como'l procesu por aciu el cual se inculca la cultura a los miembros de la sociedá, al traviés d'él, la cultura va tresmitiéndose de xeneración en xeneración, los individuos aprienden conocencies específiques, desenvuelven les sos potencialidaes y habilidaes necesaries pa la participación fayadiza na vida social y afáense a les formes de comportamientu entamáu característicu de la so sociedá.<ref>Milazzo, L. (1999). ''Socialización''. Universidad José María Várgas. Venezuela.</ref>
Llinia 17:
=== Socialización secundaria ===
 
Ye toa socialización ulterior, qu'introduz a un individuu yá socializado en nuevos sectores del mundu oxetivu d'una sociedá. Ye la internalización de submundos institucionales (realidaes parciales qu'oldeen col mundu de base adquiríu na socialización primaria) o basaos sobre instituciones. L'aprendizaxe referir a l'alquisición de nuevos recursos al repertoriu de respuestes del individuu y nesti sentíu'l so algame ye más ampliu, yá que non tou aprendizaxe suponsupón un factor socializante. Por que esta resulte efectiva'l puntu de partida empecipiar na edá temprana cola asimilación de les estructures cognitives y les habilidaes llingüísticu y comunicativu para, al traviés de les pautes de valores, normes y significaos reconocíos, aprender la realidá y capacitar al suxetu p'algamar conteníos significativos más estensos y llograr un procesu d'interacción nel pensamientu.
 
=== Socialización terciaria ===