Diferencies ente revisiones de «New York City Football Club»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- en vivu + en direuto )
Llinia 25:
El 2 de xunu de 2014, el club anunció que fichaba al delanteru español [[David Villa]] máximu goliador de la selección española de fútbol, convirtiéndose nel primer xugador del club.
 
El 24 de xunetu de 2014, la ciudá de Nueva York anunció n'una conferencia de prensa en vivudireuto en Brooklyn que'l máximu goliador de la selección inglesa y del Chelsea Frank Lampard xuníase a ellos a partir de la temporada d'espansión de la MLS 2015 con un contratu de dos años. El direutor deportivu Claudio Reyna calificó a Lampard como "xuno de los meyores xugadores na hestoria." Lampard, al llegar a la ciudá, amestó : "ye un privilexu poder ayudar a faer hestoria equí na ciudá de Nueva York".
 
Nel partíu amistosu de presentación del New York City FC, contra'l St. Mirren d'Escocia, el máximu goliador de la selección española y capitán del club, David Villa anotó'l primer gol de la hestoria del New York City Football Club. El segundu gol foi anotáu nel mesmu partíu por Tony Taylor, llogrando asina la victoria l'equipu de New York por 2-0.