Diferencies ente revisiones de «Amelia Earhart»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Plantía {{Ficha de...} a {{persona}}
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- con los + colos )
Llinia 64:
A les 19:30 GMT recibióse'l siguiente reporte: «KHAQQ llamando al Itasca. Tenemos De tar enriba d'ustedes, pero nun los vemos... El combustible ta escosándose...» A les 20:14 GMT el guardacosta recibió l'últimu mensaxe dando la so posición; escontra les 21:30 GMT determinaron que l'avión pudo habese estrelláu nel mar y entós empezó la busca.
 
Establecióse que l'aeroplanu cayó de 56 a 160 kilómetros de la mariña de la islla Howland. Acolumbróse una chalupa, pero a la fin nun s'atopó nada. Acordies con loscolos espertos créese que l'avión pudo llexar por cuenta de los tanques vacíos. El presidente [[Franklin D. Roosevelt]] autorizó la busca con 9 barcos y 66 aviones, una operación d'un costo de 4 millones de dólares. Alredor del [[18 de xunetu]] el rastrexu foi abandonáu na área de Howland. George Putnam buscó más ayuda pa siguir, pero les esperances d'atopalos fueron yá inesistentes. Un faru foi construyíu en 1938 na islla Howland nel so honor. De la so desapaición hubo ensame de teoríes alrodiu de la so final y el del so compañeru, según espediciones en busca de los sos restos.<ref>[http://w390w.gipuzkoa.net/WAS/CORP/DKPPrensaHistoricaWEB/getImageServlet.do?imaxe&id={4920FF28-56C9-49FC-899B-35514B792Y62} Diariu Vascu, 11 de xunetu de 1967]</ref>
 
Amelia regularmente unviaba cartes a George, y nuna d'elles escribió: «Por favor tienes de saber que soi consciente de los peligros, quiero faelo porque lo deseyo. Les muyeres tienen d'intentar faer coses como la han fechu los homes. Cuando ellos fallaron los sos intentos tienen de ser un retu pa otros».