Diferencies ente revisiones de «Viḷḷayana (parroquia)»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-L.l +Ḷḷ)
Llinia 1:
[[Ficheru:Villayana.jpg|miniaturadeimagen|377x377px|Vista dende´l Centru de Llectura]]
'''Viḷḷayana''' (''Villallana'' en castellanu)según la toponimia oficial (Decretu 74/2005 de 7 de xuneto (BOPA 26-VII-2005)) ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Ḷḷena]]. Asitiada na fastera más septentrional del conceyu, tien una estensión de 11,31 km² y llenda: al norte col conceyu de [[Mieres]], al este cola parroquia de [[Carabanzo]], al sureste col conceyu d'[[Ayer]], al sur cola parroquia de [[La Pola (Ḷḷena)|La Pola]] y al oeste cola de [[Muñón Cimiru]], ye la tercer población del conceyu de L.lenaḶḷena, depués de La Pola y Campumanes.
 
==Toponimia==
Llinia 53:
* Son otros caseríos: L'Acebal, La Bárzana, La Calzá, El Cantarillón, La Escaldá, Malpica, La Pena'l Cuirvu, El Quentu'l Culibriru, La Quintana, El Quintanal, El Requexón, Retalente, La Sapera, Les Tercies, El Val.le, La Venta, Villasola y La Yana
==Personaxes==
* Ángeles Losada Gafo: Natural y vecina de Vil.layana, estudió deliniante na Escuela d'Artes y Oficios d'Uviéu y Arte y Decoración. Dende 1992 dedícase exclusivamente a pintar y dar clases de dibuxu y pintura. Foi primer premiu nel concursu de Tarxetes de Navidá de La Pola nel 1975, finalista nel III Certame Nacional de Pintura “Adolfo Lozano Sidro” en Córdoba, ilustradora de la Edición de Cuentos Premios del Concursu Internacional de Cuentos Lena. Xuráu del Concursu de Dibuxu y Pintura la Aire Llibre qu'organiza'l Conciyu de L.lenaḶḷena.
* Alejandro Fernández Osorio:(Vil.layana,1984),llicenciáu en Psicoloxía pola Universidá de Salamanca, Especialista en Teoría y Psicoterapia Psicoanalítica, Máster n'Estudios Lliterarios pola Universidá Complutense de Madrid. Tien tres poemarios publicaos:La exactitud del instante (2008), Frontería (2012) –Premio Asturias Joven de Poesía 2011- y Magaya (2014).4 Fiestes y feries[editar] Fiestes Benditu Cristu del Amparu – El segundu fin de selmana de setiembre, n'honor al Cristu del Amparu.