Diferencies ente revisiones de «Hospital»

Contenido eliminado Contenido añadido
Iguo enllaces frañíos a imaxes (0)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- con los + colos )
Llinia 83:
Compuestu polos siguiente órganos directivos: Dirección Xerencia, Subdireición Xerencia, Subdireición de Comunicación y Relaciones col Ciudadanu, Dirección Médica, Dirección d'Enfermería, Dirección de Servicios Xenerales, Subdireición de Personal, Subdireición de Desenvolvimientu Teunolóxicu y Sistemes d'Información, El subdireutores médicos.
 
Va Actuar como Presidente, la Dirección Xerencia y, n'ausencia d'ésta, la Subdireición Xerencia. Va Ser función del Comité Direutor, la organización xeneral del Hospital, la [[planificación estratéxica]], la coordinación xeneral ente les distintes árees, la ellaboración de planes y propuestes en materia d'organización y xestión de l'actividá asistencial, en materia de xestión de personal, según no relativo a la xestión d'infraestructures, instalaciones y equipamientos. El Comité Direutor va establecer, igualmente, los criterios xenerales pal establecimientu de los alcuerdos añales coles unidaes y servicios, en materia d'oxetivos operativos, según pa la distribución d'incentivos venceyaos al complementu de rendimientu profesional. Va Ser función del Comité Direutor l'analís de les situaciones venceyaes al exerciciu de los derechos establecíos na Carta de Derechos y Deberes de los usuarios del SSPA, según l'establecimientu de les acciones correctores necesaries. Igualmente, va ocupar del analís permanente de la situación en materia d'accesibilidá asistencial, lo mesmo que de l'adopción de cuantes midíes sían precises pa garantizar esti derechu y los términos establecíos pola normativa vixente. El Comité Direutor va axuntase, siquier, una vegada a la selmana, acordies con loscolos criterios y necesidaes establecíos pola Dirección Xerencia y restu de los sos miembros.
 
;La Comisión de Dirección Compuesta pola totalidá d'órganos directivos del Hospital y el direutores de Distritu d'Atención Primaria de Granada y Metropolitanu, va tener funciones d'analises y evaluación de los distintos planes y programes, asistenciales, docentes ya investigadores, coordinación interna y cooperación asistencial, planificación operativa, siguimientu de los oxetivos añales. La Comisión de Dirección va analizar los oxetivos establecíos nel contratu Programa añal, planiando les acciones necesaries pal llogru de los mesmos; igualmente, va evaluar de forma periódica'l desenvolvimientu de les distintes actividaes venceyaes a algamar los oxetivos propuestos. La Comisión de Dirección va ellaborar les propuestes de renovación d'equipamientu añal, nel marcu xeneral de planificación primeramente establecíu, según les propuestes en materia de caltenimientu y renovación d'infraestructures. La Comisión de Dirección va aprobar les midíes empobinaes a ameyorar la coordinación xeneral ente les distintes árees funcionales, centros integraos nel Hospital  y Centros de Salú de la Área de referencia. L'aplicación de la [[Política calidable]] del Hospital, va ser oxetu d'alderique y evaluación nel senu de la comisión de Dirección, que va proponer la realización de les acciones necesaries pa una eficaz implantación de les llinies de xestión. La Comisión de Dirección va aprobar les llinies xenerales en materia de Formación Siguida de los profesionales, que va haber de ser coherente coles prioridaes estratéxiques establecíes. La Comisión de Dirección va establecer les llinies prioritaries en materia d'investigación, según la asignación de recursos básicos necesarios pa sofitar el desenvolvimientu de diches llinies. La Comisión de Dirección va axuntase, en sesión ordinaria, siquier con calter bimensual, pudiendo axuntase en sesión estraordinaria cuantes vegaes sía precisu.