Diferencies ente revisiones de «María Xosefa Amalia de Saxonia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo título de seición "Ver tamién"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Monesteriu +Monasteriu)
Llinia 7:
La pacata educación que recibiera la reina María Josefa Amalia nel conventu y la so inesperiencia (contraxo matrimoniu con dieciséis años d'edá) dieron llugar a que, espantada, #negar a caltener contactu íntimu dalgunu col monarca. Foi necesaria una carta personal unviada pol papa Pío VII pa poder convencer a la nueva reina de que les relaciones íntimes ente maríos nun yeren contraries a la moral del [[Ilesia Católica|catolicismu]] según necesaries pa la procreación de descendencia.
 
María Josefa Amalia finó prematuramente de fiebres graves nel Palaciu Real d'Aranxuez. Nun tuvo fíos. El so cuerpu reposa nel Panteón d'Infantes del [[MonesteriuMonasteriu d'El Escorial|MonesteriuMonasteriu del Escorial]], pos tradicionalmente el Panteón de los Reis ta acutáu a les reines que tuvieron descendencia.
 
La reina María Josefa Amalia foi una moza devota y aficionada a la poesía. La so figura y los curiosos fechos que fixeron precisa la intervención del Papa, con cuenta de que consintiera en peracabar el matrimoniu col rei Fernandu VII, son el sustrato de la novela ''Los espeyos de Fernandu VII'' (2001) de María Pilar Queralt del Fierro.