Diferencies ente revisiones de «Loranca de Tajuña»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-hambruna +fame )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-monesteriu +monasteriu)
Llinia 22:
* Ermita de la Soledá del sieglu XVII, allugada na entrada al pueblu, na carretera de Aranzueque. Nel so interior venerar a la imaxe d'esta Virxe. Tien una bóveda flamíxera de gran guapura nel so interior.
 
* Ruines del antiguu monesteriumonasteriu xesuita de [[Conventu de Jesús del Monte|Jesús del Monte]], abandonáu nel añu 1767, tres la espulsión de la Orde pol rei [[Carlos III d'España|Carlos III]]. Perteneció a los xesuites de Alcalá concebíu como residencia veraniega. Entá pueden apreciase el fornu, el barcal, la entrada principal y la monumental puerta de la facienda (treslladada a la Casa de la Cultura en 2005). Les columnes del so antiguu claustru atopar nel [[Palaciu de Laredo]] de [[Alcalá de Henares]].
 
* Torre del reló, del sieglu XVII y reformada nel sieglu XVIII: sita na mesma plaza Mayor.
Llinia 73:
Yá en fecha 2 d'avientu de 1579, los entós alcaldes ordinarios Pedro Gómez Caballero y Mateo Sánchez declararon a los funcionarios del censu de [[Felipe II]] que la villa cuntaba con 260 cases y vecinos, aprosimao 1000 habitantes.
 
La [[Compañía de Xesús]] edificó nel puntu más altu del valle, enriba de la villa'l monesteriumonasteriu de Jesús del Monte, a principios del sieglu XVII, qu'algamó una próspera esistencia de sieglu y mediu y que les sos ruines entá presiden el valle.
 
Ente 1625 y 1656 exerció de párrocu en Loranca Francisco Martínez de Argüello, que la so sobrina doña Úrsula de Argüello casó col maestru médicu Antonio de Murcia y fueron cabeza d'un fonduxe de médicos, lletraos y clérigos bien poderosa na contorna a lo llargo de los sieglos XVII y XVIII.