Diferencies ente revisiones de «Facebook»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- modelo + modelu )
Llinia 35:
En xunetu de 2007, Facebook anunció la so primer alquisición, Parakey, Inc. de Blake Ross y de Joe Hewitt. N'agostu del mesmu añu dedicóse-y la portada de la prestixosa revista Newsweek; amás d'una integración con YouTube.
 
A fines d'ochobre de 2007 la rede de redes vendió una parte, el 1,6%, a Microsoft en cuenta de 40 millones de dólares, cola condición de que Facebook convirtiérase nun modelomodelu de negociu pa marques de fábrica onde s'ufierten los sos productos y servicios, según los datos del usuariu y del perfil d'ésti. Esta alquisición valoró Facebook en quince mil millones de dólares, anque'l consensu de los analistes fuera qu'esta cifra superaba'l valor real de la empresa - pa Microsoft nun se trataba namái d'una inversión financiera, sinón tamién d'una meyora estratéxica n'Internet.
 
La más recién inyección de capital a Facebook -27,5 millones de dólares- foi liderada por Greylock Venture Capital (fondu d'inversión con fuerte venceyu cola CIA). Ún de los socios de Greylock ye Howard Cox, –según el diariu The Guardian-, pertenez al fondu d'inversión en capital de riesgu de la CIA.