Diferencies ente revisiones de «Benetton Formula»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"N.º" +"Nᵘ, -"<sup>u</sup>" +"ᵘ"
m Iguo verbu "dirixir"
Llinia 43:
El Grupu Benetton entró na Fórmula Unu como empresa patrocinadora de la escudería Tyrrell en 1983, depués p'Alfa Romeo ente 1984 y 1985 y finalmente con Toleman en 1985. Benetton Formula Ltd. formar a finales de 1985 cuando l'equipu Toleman foi vendíu a la familia Benetton. L'equipu empezó con motor BMW y un añu más tarde pasó a utilizar motores Ford y convertise nel equipu esclusivu de ford hasta a finales de 1994. Darréu y en ganando'l títulu de pilotos de 1994 colos motores Ford, Benetton fornir colos esitosos motores Renault, que-y daríen el so mayores ésitos en 1995 al consiguir los títulos mundiales de constructores y de pilotos d'esa temporada. Mientres los últimos años del equipu, utilizaron los motores Playlife, que'l so rendimientu tuvo bien per debaxo de les mires.
 
L'equipu foi dirixíu por [[Flavio Briatore]] ente 1990 y 1997. [[Rocco Benetton]], el fíu más nuevu de Luciano Benetton, xunir al equipu como inxenieru aerodinámicu en 1998 y sustituyó a Briatore. Él reemplazar col xefe de [[Prodrive]], [[David Richards (automovilismu)|David Richards]], que namái duró un añu nel equipu, yá que foi despidíu por cuenta de un desalcuerdu cola familia Benetton sobre la estratexa de futuru. Dempués de la salida de Richards, Rocco Benetton dirixiódirixó l'equipu mientres trés años hasta la vienta a Renault.
 
L'equipu Benetton ye meyor conocíu pol so ésitu con [[Michael Schumacher]], representaos colos sos 19 victories, dos campeonatos de pilotos y unu de constructores en 1995 con Schumacher y Johnny Herbert como pilotos oficiales. Dempués de 1995, Schumacher camudar a Ferrari xuntu con [[Ross Brawn]], [[Rory Byrne]] y otros once figures que fueren claves en Benetton pa la consecución de los sos títulos.