Diferencies ente revisiones de «Seleición masculina de fútbol de Bélxica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"N.º" +"Nᵘ"
m Iguo verbu "dirixir"
Llinia 91:
Mientres les siguientes seis décades, Bélxica consolídase como un equipu de segundu nivel, poques vegaes na carrera por ganar un tornéu importante, pero al que nunca ye bono de ganar en casa o nel estranxeru. Una de les estratexes claves del equipu foi l'usu sistemáticu del fuera de sitiu, una táctica defensiva desenvuelta na década de 1960 nel [[Anderlecht]], so la dirección del entrenador francés Pierre Sinibaldi.
 
El so períodu de mayor ésitu empezó cuando terminaron subcampeones na [[Eurocopa 1980|Eurocopa de 1980]]. La década de 1980 y principios de 1990 considérense polo xeneral la edá d'oru de la seleición nacional. So la dirección de Guy Thys, quien dirixiódirixó a la seleición en más de 100 partíos oficiales, Bélxica ganó una reputación de ser un equipu bien entamáu al cual yera difícil enfrentar. Otru ésitu memorable foi algamar les semifinales de la [[Copa Mundial de Fútbol de 1986|Copa Mundial 1986]]. En dicha oportunidá, la organización rigorosa del equipu foi complementada pola presencia de dellos xugadores de clase mundial como los [[Porteru|porteros]] [[Michel Preud'homme]] y [[Jean-Marie Pfaff]], llateral derechu [[Eric Gerets]], el [[mediocampista]] [[Jan Ceulemans]], la mediapunta [[Enzo Scifo]] y el [[delanteru]] [[Luc Nilis]].
So la dirección de [[Marc Wilmots]], los ''Diaños Coloraos'' pudieron llegar a cuartos de final del Mundial de 2014, cuando la seleición Arxentina esaniciar con gol de [[Gonzalo Higuaín]]; darréu algamaron el tercer llugar na [[clasificación mundial de la FIFA]] n'abril y mayu 2015, depués la segunda, y en payares de 2015 al cuelmu de la clasificación.