Diferencies ente revisiones de «Ahmed al-Raisuli»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-, -y +, Le )
m correiciones
Llinia 36:
En [[1913]], El Raisuni llevó a delles tribus del [[Yebala]] a una sangrienta revuelta contra'l españoles, sosteniendo una [[guerra de guerrilles]] contra ellos mientres casi ocho años. Los sos homes fueron finalmente ganaos pol [[coronel]] [[Manuel Fernández Montés]], quien unos años más tarde comandaría les tropes españoles nel [[desastre de Annual]].
 
En septiembre de 1922 y tres una entrevista col Coronel [[José Villalba Riquelme]] someter a les autoridaes españoles, y darréu foi unu d'elde los xefes del bandu español na [[Guerra del Rif]] de la década de 1920. Foi intensamente sospechosu de [[Abd el-Krim]] y la so creciente popularidá ente los rifeños, y esperaba llograr el control del oeste de Marruecos cola victoria española.
 
En xineru de 1925, el siguidores de [[Abd el-Krim]] baxu ordenar d'este peracabo atacaron el palaciu d'El Raisuni. Cuidao que bastantes guardias escapáronse por cuenta de la debilidá física d'El Raisuni, los enemigos mataron al restu d'el so guardia y prindar. Dizse que lo soterraron depués na vera d'un ríu nel Rif. Otra versión afirma que morrió a finales d'abril d'esi mesmu añu, dempués de sufrir [[Edema|hidropesía]] mientres munchos años, a pesar de los rumores que dicen que vivió dellos años más.