Diferencies ente revisiones de «Alministración Federal d'Aviación»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-La '''A +L''''A)
m correiciones
Llinia 89:
La FAA foi citada como un exemplu de captura regulatoria, "na cual la industria aéreo declara abiertamente a los sos reguladores les sos riegles de gobiernu, iguando non yá la regulación beneficiosa, sinón asitiando a persones clave pa dirixir a esti reguladores". L'Axente Especial Principal del Inspector Xeneral Joseph Gutheinz, quien solía ser un axente especial cola Oficina d'Inspector Xeneral pal Departamentu de Tresporte y con FAA Security, ye unu de los críticos más abiertos de la FAA. En llugar d'allabar a l'axencia por proponer una multa de 10,2 millones de dólares a Southwest Airlines por non realizar inspecciones obligatories en 2008, citaríase-y nuna nota de Associated Press: "Les penes contra les compañíes aérees que violen les directives de la FAA tendríen de ser más severes. 25.000 dólares per infracción, dixo Gutheinz, les aerollinies pueden xustificar el llanzamientu de los dados y tomar la oportunidá de ser atrapaos.Tamién dixo que la FAA ye de cutiu demasiáu rápidu a la presión de les compañíes aérees y pilotos. Llimitaciones y mires nes que s'espera que la FAA funcione. La doble función de fomentar los viaxes aeroespaciales y regular los viaxes aeroespaciales ye contradictoria. Por casu, imponer una fuerte sanción a una aereollinia por violar un reglamentu de la FAA qu'afectaría la so capacidá pa siguir operando nun sería consideráu alentador de viaxes aeroespaciales.
 
El 22 de xunetu de 2008, dempués del escándalu d'inspección de Southwest Airlines, un proyeutu de llei foi aprobáu por unanimidá na Cámara pa endurecer les regulaciones relatives a los procedimientos de caltenimientu del avión, incluyendo l'establecimientu d'una oficina de denuncia y un períodu de "enfriamientu" de dos años. El inspectores de la FAA o'l supervisores d'elde los inspectores tienen d'esperar primero que puedan trabayar pa los que regulen. El proyeutu de llei tamién riquía la rotación d'elde los inspectores de caltenimientu principal y axustaba que la palabra "veceru" aplicábase afechiscamente al públicu que volaba, non a aquelles entidaes regulaes pola FAA. El proyeutu de llei morrió nun comité del Senáu esi añu.
 
En septiembre de 2009, l'alministrador de la FAA emitió una directiva ordenando que l'axencia usara'l términu "veceros" namái pa referise al públicu que volaba.