Diferencies ente revisiones de «Cámara de videu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m correiciones
Llinia 60:
Les cámares doméstiques nun suelen utilizar trés captadores independientes pa traducir la imaxe a señales eléctriques. Lo normal ye l'usu de solamente un captador, antes un tubu agora un CCD, y por aciu una serie de filtros ópticos faer qu'ésti, en cada momentu, realice la captación de cada color. Esto suel dir acompañáu pol tratamientu de la señal llograda col fin d'aumentar la so calidá, el so resolvimientu.
 
L'apaición de la teunoloxía dixital dio llugar a un nuevu campu de la comprensión de la señal. Cuando se realiza'l [[Muestreo dixital|muestreo]] de la señal de vídeu, suelse utilizar la relación 4:2:2 (esto ye la luminancia se muestrea a cuatro veces la frecuencia de la subportadora ente que les componentes de color a la de 2 vegaes la subportadora) nuna cámara doméstica caltiense'l muestreo de la lumimancia pero amenorga'l d'elde los portadores de color pudiendo dase la relación 4:1:1 o 4:0:2 o cualesquier similar.
 
Les cámares doméstiques escarecen de tolos sistemes de control de les profesionales. Tán pensaes pal trabayu en solitariu (polo que nun precisen ser sincronizaes). El conceutu de "cadena de cámara" sume nesti casu yá que, como yá s'indicó, úsase puramente'l formatu camcorder. Esto esanicia les tornes, les señales de tally y comunicación, etc. Pela cueta incorporen una serie bien grande d'automatismos que busquen que, independientemente de les condiciones de la grabación, la señal llograda sía de la meyor calidá estética posible. Automatismos que consisten nel [[balance de blancos]], [[autofoco]] y [[iris]] automáticos acompañaos d'efectos de fundíos a negru, edición, xeneración ya insertamientu de calteres y audiu.