Diferencies ente revisiones de «Cantinflas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
Llinia 59:
''Nin sangre nin arena'', una película satírica avera del [[corrida de toros|toreo]] en 1941, rompió niveles de taquilla de películes mexicanes en dellos países d'América. En 1942 xunir con [[Miguel M. Delgado]] y Jaime Salvador pa producir una serie de parodies, incluyendo una de [[El circu (película de 1928)|''El circu'']] de Chaplin.
 
Les décades de 1940 y 1950 fueron los meyores pa Cantinflas. En 1946 dexó de trabayar coles compañíes mexicanes y robló contratos con [[Columbia Pictures]]. Aquel día, la so popularidá yera tal, que pudo emprestar el so prestíu a la causa d'elde los trabayadores mexicanos, representando a la [[Asociación Nacional d'Actores]] en conversaciones col presidente [[Manuel Ávila Camacho]]. Sicasí les plátiques nun dieron bones resultaos y como resultáu d'un escándalu, decidió retratase y tornar al teatru.
 
El 30 d'agostu de 1953, Cantinflas empecipió la presentación de la so obra teatral ''Yo, Colón'' nel [[Teatru de los Insurxentes]], el mesmu teatru que s'había vistu envueltu nun discutiniu sobre un mural de [[Diego Rivera]] qu'incorporaba imáxenes de Cantinflas y de la [[Nuesa Señora de Guadalupe (Méxicu)|Virxe de Guadalupe]]. Los críticos, incluyendo ciertos grupos conservadores y l'arzobispu [[Luis María Martínez y Rodríguez|Luis María Martínez]], llomaron la obra como "blasfemia" y eventualmente foi pintada ensin la imaxe de la Virxe.