Diferencies ente revisiones de «Carrera a cuerpu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m correiciones
Llinia 25:
La mayor parte de la [[enerxía]] gastada na carrera ye pa permediar los movimientos. De tal manera, van llograse grandes aumentos de velocidá y economía esaniciando movimientos incorrectos y desbalidores.
 
Cuanto más rápida la carrera, mayor va ser la [[segunda llei de la termodinámica|enerxía disipada]] per mediu de movimientos de compensación en tol cuerpu. Esa ye la razón pola cual ameyorar velocistes tienen bien acondicionada la parte cimera del cuerpu. Al aumentar la distancia de la competencia, mengua la masa muscular d'elde los corredores d'altu nivel de cada eventu.
 
== Elementos d'una bona técnica de carrera ==
Llinia 35:
== Cadencia ==
 
Los fisiólogos deportivos afayaron que la candencia de pasos d'elde los corredores profesionales ye desaxeradamente consistente, ente 85 a 100 pasos per minutu. La diferencia principal ente corredores de curtia y llarga distancia ye'l llargor del pasu, primero que la cadencia.
 
Mientres la carrera, la velocidá de desplazamientu del corredor puede calculase multiplicando la cadencia pol llargor del pasu. La velocidá de la carrera suel midise en minutos per kilómetru.