Diferencies ente revisiones de «Ciclomotor»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m correiciones
Llinia 21:
* '''[[Xasis]]''': ye l'elementu sobre'l que s'incorporen el restu de los componentes del ciclomotor, razón pola cual tien de ser robustu. De normal ta construyíu por aciu tubos d'aceru y dalgunos más llixeros d'aluminiu. Nos modelos más modernos, incorpora una mínima carrocería consistente en embellecedores y pequeños [[Carenado|carenados]] con fines estéticos y aerodinámicos. Esti carenado suel fabricase con materiales llixeros tales como plásticu y fibra de vidriu.
 
Tolos componentes solidarios con esta pequena carrocería y el mesmu xasis conócense como mases suspendíes, una y bones gravitan y muévense sobre'l suelu al traviés d'elde los amortiguadores y les ruedes, que son les mases ensin suspender.
 
En dellos motores el cilindru ye constituyíu per una camisa» que nun ye más qu'un tubu cilíndricu d'un metal de menor gastadura que'l metal del bloque del motor, (aceru o aleaciones contra'l llixeru aluminiu), asitiáu nel bloque del motor y qu'amás de la menor gastadura por resfregón, fai posible la circulación d'agua na so derredor, según una fácil sustitución cuando se gastadura. Les midíes internes de la camisa» del cilindru vienen daes de normal pol fabricante, pero pueden ser rectificaes en casu de gripaje, siempres que'l material utilizáu pa la so fabricación nun sía [[nikasil]].