Diferencies ente revisiones de «Cosplay»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m correiciones
Llinia 14:
El númberu de siguidores del ''cosplay'' foi siempres n'aumentu, cada vez ye más común ver a cosplayers en cualquier celebración, y nun ye raru güei día, ver que nos estrenos de les grandes producciones de cine, dellos grupos axúntense afatiaos coles sos meyores gales nes sales de cine.
 
Los concursos de ''cosplay'' son bien habituales nes convenciones d'anime y en dalgunes tiense la oportunidá d'entrar de baldre por llevar puestu'l disfraz. De xacíu, en dichos eventos abonden los llamaos [[kameko]] (''kamera kozo'', ''mozu de la cámara''), (anque hai diferencies, yá que kozo ye una forma porcaz de llama-y a un neñu, otros creen que se-yos diz kameko por "Kamera Otoko", que significa home-cámara) que se dediquen a sacar semeyes de los cosplayers, tres los que, dependiendo d'elde los costumes del llugar, ufiérten-yos copies como regalu o les incorporen a les galeríes d'estes persones.
 
Los cosplayers más curiosos son los más fotografiaos y suelen arrodiase de fans, quien los siguen a cada actu al qu'asisten; y pasen a convertise en "Idols". Estos cosplayers facer en cierta forma profesionales; pero munches vegaes atentando contra derechos d'autor por cobrar dineru nos actos onde los conviden y ensin pagar derechos pol usu de la imaxe y/o marca d'un personaxe al ceador o empresa.