Diferencies ente revisiones de «Televisión Dixital Terrestre»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: Televisión Dixital Terrestre o TDT yela aplicacion de les tecnoloxies del mediu dixital a la trasmision de contenios a través de una antena convencional (aérea) o de conesión por ...
 
Sin resumen de edición
Llinia 1:
Televisión Dixital Terrestre o TDT yela aplicacion de les tecnoloxies del mediu dixital a la trasmision de contenios a través de una antena convencional (aérea) o de conesión por cable o satellite. Aplicando la tecnoloxía digital consiguense mayores posibilidaes, como proveer de un mayor númeru de canales, mejor calidá de imaxen o imaxen n´alta definición (HD o High Definition n´inglés) y meyor calidá de soniu (empleando sistemas como AC3, Dolby Digital).
 
==La TDT n´España==
En el año 2000 entró en funcionamiento la primera plataforma comercial de Televisión Digital Terrestre (TDT) en España, Quiero TV; plataforma de pago que no alcanzó la rentabilidad esperada y cesó sus distintas emisiones el 30 de junio de 2002. El 30 de noviembre de 2005 se produjo el relanzamiento del sistema al comenzar sus emisiones digitales en abierto las cadenas que hasta en ese momento emitían en analógico incorporando al mismo tiempo nuevas emisiones inauguradas ex profeso para la ocasión, así como nuevas cadenas otorgadas exclusivamente para TDT.
 
EnNel el añoañu 2000 entró en funcionamientofuncionamientu la primera plataforma comercial de Televisión DigitalDixital Terrestre (TDT) en España, Quiero TV; plataforma de pagopagu que no alcanzó la rentabilidadrentabilidá esperada y cesó susles distintassos emisiones el 30 de junioxunu de 2002. El 30 de noviembrepayares de 2005 se produjoproduxose el relanzamientorelanzamientu del sistema al comenzar susles sos emisiones digitalesdixitales enn´abiertu abiertoles las cadenascadenes que hasta enesi esemomentu momento emitían enemitín analógicon´analóxico incorporando al mismomesmu tiempotiempu nuevasnueves emisiones inauguradasinauguraes ex profeso parapa la ocasión, así como nuevasnueves cadenascadenes otorgadasotorgaes exclusivamente parapa TDT.
 
La TDT permite una meyor calidá de recepción y amplía la oferta disponible tantu en númeru de canales como en versatilidá del sistema: emisión con soniu multicanal, múltiples señales de soníu, teletexto, EPG (guía electrónica de programas), canales de radio, servicios interactivos, imaxen panorámica, etc. A mediu plazu el sistema de televisión analóxico desaparecerá completamente lliberando frecuencies que permitirán aumentar la oferta de canales, su calidá y otros servicios en TDT. El sistema de radio digital DAB tamién comenzó sus emisiones en 1998 pero aparenta, en la práctica ser inviable y/o poco rentable, su recepción al no existir en el mercado bastantes receptores.