Diferencies ente revisiones de «Esquí acrobáticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m correiciones
Llinia 19:
Hai dos modalidad de competición en aerials: los saltos de frente, y los invertíos. Nos primeres, los movimientos nos que los pies del esquiador devasen n'altor a la so cabeza nun tán dexaos. Esta ye la modalidá más común pa los deportistes nuevos o inespertos. Nos saltos invertíos, l'esquiador puede efectuar saltos mortales.
 
Los saltos d'elde los esquiadores son valoraos por un xuráu. Na puntuación d'un saltu tener en cuenta la técnica nel despegue (nun 20%), el saltu en sí (50%) y l'aterrizaxe (30%). Dependiendo del tipu de saltu inclúyese un grau de dificultá, acomuñáu a una máxima puntuación posible pal saltu.
 
La mayor parte de los entrenamientos de los profesionales tienen llugar mientres los meses de branu, nos que se detien el calendariu de competiciones. Pa estos entrenamientos suélense usar plataformes de saltu instalaes p'aterrizar nuna piscina. Los trampolinos construyir de madera y anúbrense d'un plásticu especial, qu'ayudáu por una bona [[lubricación]] ayuda a asemeyar el comportamientu de les pistes de nieve. Nel momentu del aterrizaxe, una rabasera d'aire xube dende'l fondu de la piscina, col fin d'embrivir la magnitú del impautu sobre la superficie de l'agua.
Llinia 28:
Les competiciones de mogul empezaron a apaecer pocu dempués de que les de aerial fixérense populares. Mientres una prueba de mogul, el esquiadores tienen d'esmucise a lo llargo d'una pista con múltiples montículos (llamaos ''moguls''), al empar que realizar dos saltos. La fastera ye especialmente inclinada, de normal ente 22 y 32 graos y un llargor d'unos 250 metros. Los saltos d'esta especialidá son tan altos como los que s'efectúen en aerial, y anque apocayá empezáronse a realizar, los saltos mortales si tán dexaos.
 
Los descensos d'elde los esquiadores tamién son puestos a valoración d'un xuráu, que valora la técnica d'esquí y los xiros nun 50%, los saltos realizaos nun 25% y la velocidá n'otru 25%.
A partir d'esta disciplina, creáronse numberosos clubes d'esquí centraos nesta, por casu, el Club Esquí Monachil de Sierra Nevada na llocalidá de Granada del cual nel últimu campeonatu d'España de Moguls tuvieron 6 podios incluyendo'l de 1ªposición hombre absolutos (Jorge Montoya) 1ªposición mujer absolutes (Leticia Montoya) 2ªposición mujer absolutes (María Sánchez) 1ªposición Infantiles de segunda (Herve Martin) 2ªposición Infantiles de segunda (Hugo Martínez) y 3ªposición Infantiles de segunda (Alejandro Solanu)