Diferencies ente revisiones de «Dian Fossey»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Plantía {{Ficha de...} a {{persona}}
m correiciones
Llinia 14:
Nos sos ventidós años d'estudiu colos gorilas, Fossey enfrentóse y combatió l'actividá de los [[Caza furtiva|cazadores furtivos]] que taben llevando la especie de los gorilas del monte a la estinción. Esta llucha creó-y munchos enemigos, y abarrúntase que foi'l motivu del so asesinatu en 1985.<ref name="not">Notable American Women: A Biographical Dictionary, vol. 5: Completing the Twentieth Century by Susan Ware and Stacy Braukman P. 221, Radcliffe Institute for Advanced Study - 2004 ISBN 0-674-01488-X</ref>
 
La so muerte, a machetazos, foi atribuyida al xefe d'elde los cazadores furtivos de gorilas contra los que lluchó. Nun principiu señalóse a los furtivos, pero darréu foi acusáu Wyne McGuire, un mozu estudiante que s'atopaba so l'asesoría de Fossey y al que se-y acusó de celos profesionales’. McGuire fuxó a Estaos Xuníos poco primero de que un Tribunal ruandés acusára-y del crime y condergáralu a morrer fusiláu en cuanto triara territoriu de Ruanda. Anguaño, sicasí, la teoría más estendida ye la del asesinatu a manos de los furtivos col sofitu de les autoridaes ruandeses.
 
El so trabayu contribuyó en gran parte a la recuperación de la población de gorilas y a la desmitificación del so comportamientu violentu.