Diferencies ente revisiones de «Llei de Gauss»

Contenido eliminado Contenido añadido
m TermAst matemátiques
m correiciones
Llinia 235:
siendo G la [[constante gravitatoria universal|constante de gravitación universal]], y G vectorial el campu gravitatorio. El signu menos nesta llei y el fechu de que la masa siempres sía positiva significa que'l campu gravitatorio siempres ye curiosu y diríxese escontra les mases que lo crean.
 
Sicasí, a diferencia de la llei de Gauss pal campu eléctrico, el casu gravitatoriu ye namái averáu y aplícase puramente a mases pequenes en reposu, pa les cualos ye válida la llei de Newton. Al modificar la teoría de Newton por aciu la Teoría de la [[Relatividá xeneral]], la llei de Gauss dexa de ser cierta, yá que tienen d'incluyise la gravitación causada pola enerxía y l'efectu del campu gravitatorio n'el mesmu espaciotiempo (lo que modifica la espresión d'elde los operadores diferenciales ya integrales).
 
- Ye posible comparar dambes yá que podemos midir el fluxu de propiedaes que mengüen col cuadráu de la distancia , y esto tener de mancomún la fórmula del campu eléctrico cola del campu gravitatorio : Campu Eléctrico=K*q/r^2 y Campu Gravitatorio = G*m/r^2 .