Diferencies ente revisiones de «Markina-Xemein»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-monesteriu +monasteriu)
m correiciones
Llinia 179:
* '''San Miguel de Arretxinaga''', del sieglu XVII, interesada construcción hexagonal qu'arrodia un conxuntu megalíticu, d'orixe natural, compuestu por trés piedres nes que se punxo l'altar. La tradición diz que'l pasu per debaxo d'estes roques caltién la virilidad. Construyíu en 1734 por José de Lizardi.
* '''Conventu ya Ilesia de San José''', casar torre de los Condes de Peñaflorida convertir en conventu y nel xardín construyó la ilesia.
* '''[http://ketari.nirudia.com/1983 Conxuntu monumental del Carmen]''', compuestu pol conventu, la ilesia y la fonte, abrir a la plaza na qu'anguaño ta la casa consistorial. El conventu fundar en [[1691]] y foi obra d'Ignacio Munibe y Axpe, que yera entós abá de la colexata de Cenarruza. Foi cuartel d'elde los franceses en [[1808]] y de [[1839]] a [[1869]] nun moró nenguna orde relixosa nél. La ilesia ye del sieglu XVIII (acabar en [[1724]]). Na fachada tien l'escudu de los carmelites y la figura de la [[Virxe del Carmen]]. Los altares son barrocos. Atribúyese'l proyeutu al arquiteutu [[Fray Marcos de Santo Teresa]]. Les naves tán recubiertes por bóvedes de lunetas, les centrales, y de cupulillas les llaterales. La fonte consiste nuna columna de mármol gris coronada por un capitel blancu sobre'l cual hai una figura del neñu [[Jesús de Praga]] que se punxo en [[1923]] sustituyendo al tazón orixinal. En cada llau de la columna hai un cartelu en mármol blanco coles siguientes lleendes atribuyíes a [[Juan Antonio Moguel]]:
[[Archivu:Markina 4.JPG|thumb|270px|Torre de Ugarte.]]
::''Carlos Irugarrena