Diferencies ente revisiones de «Montaxe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
m correiciones
Llinia 40:
 
=== Corte del direutor ===
Cuando la filmación acaba, el direutor puede centrar la so atención en collaborar col editor y siguir perfeccionando la corte de la película. Síguese'l primer corte del editor, pero moldiándolo p'afaelo a la visión del direutor. Nos Estaos Xuníos, so les riegles de [[Sindicatu de direutores d'Estaos Xuníos|DGA]], el direutor recibe un mínimu de diez meses antes de completar la fotografía principal pa preparar la so primer corte. Mientres collabora no que ye referíu como la corte del direutor», el direutor y l'editor tomen tola película completa revisándolo minuciosamente; les escenes y tomar son re-ordenaes, removíes, cortaes y, de lo contrario, afeches. De cutiu, afayar vacíos nel argumentu, perdiendo tomes o inclusive perdiendo segmentos que quiciabes rica que nueves escenes sían filmadas. Por cuenta de esti tiempu de trabayu y l'estrecha collaboración —un períodu que de normal ye muncho más llargu y muncho más íntimamente arreyaos, que tola producción y el rodaxe—, la mayoría d'elde los direutores y editores formen un venceyu artísticu únicu.
 
=== Corte final ===
Llinia 81:
* Sony Vegues Pro: Esti programa ye bastante utilizáu por cuenta de la so cencellez a la d'axuntar y retayar clips de vídeu y soníu. Sicasí, nun ye'l qu'ufierta un mayor abanicu d'opciones a nivel d'efectos.
* Adobe After Effects: Esti programa ye unu de los meyores qu'esisten a nivel de creación d'efectos especiales. Ye bastante complexu y tamién puede ser utilizáu pa retayar y engabitar clips (anque esta nun sía la so función más destacable).
* Final Cut Pro: Ye'l programa de posproducción por excelencia d'elde los ordenadores [[MacOS|MacOs]], con una ventana de posibilidaes bastante amplia, pero non bien especializada n'aspeutos como los efectos especiales.
 
== Ver tamién ==