Diferencies ente revisiones de «Movimientu polos derechos civiles n'Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo verbu "dirixir"
m correiciones
Llinia 89:
En 1941 [[A. Philip Randolph]], [[Bayard Rustin]] y otros activistes entamaren una marcha sobre Washington pola eliminación de la discriminación d'empléu na industria, pero la marcha foi suspendida cuando'l presidente [[Franklin Delano Roosevelt]] promulgó la '''Orde Executiva 8802''' prohibiendo la discriminación racial na industria de defensa y creando una axencia pa supervisar el cumplimientu de la orde. Randolph y Rustin fueron los principales organizadores de la '''Segunda Cola sobre Washington pol Empléu y la Llibertá''', que propunxeron primeramente pa 1962.
 
El gobiernu de Kennedy primió enforma a'l organizadores por qu'esperaren les nueves lleis y nun realizaren la marcha, pero ensin ésitu, pos foi llevada a cabu'l 28 d'agostu de 1963. Foi un esfuerzu xigante de collaboración ente toles organizaciones polos derechos civiles, del nala más progresista del movimientu sindical d'elde los trabayadores, y de delles organizaciones más.
 
La marcha tenía seis metas oficiales: "lleis significatives de derechos civiles; un programa d'empléu federal masivu; por plenu empléu xustu; vivienda decente, exerciciu del derechu al votu; y educación integrada fayadiza." D'éstos, el focu verdaderu de la marcha taba na aprobación de la [[Llei de Derechos Civiles de 1964|Llei de Derechos Civiles]], que l'alministración de Kennedy propunxera dempués de les movilizaciones en [[Birmingham (Alabama)|Birmingham]].