Diferencies ente revisiones de «María Nieves y Bustamante»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"dúo" +"dúu"
m correiciones
Llinia 23:
A los 18 años de edad María Nieves escribe Solemnes Ceremonies Aciages por cuenta de la inmolación de Miguel Grau, el pesar colectivu de la ciudadanía y los funerales que Arequipa tributó al héroe cayíu, ella narra estos acontecimientos nuna carta y unviar al so padre quien s'atopaba transitoriamente en Cusco.
 
Emilio Nieves, el so padre, al pie de otros amigos deciden da-y publicidá a dicha carta en forma de volantes impresos, encargándose d'ello don Manuel Minauro. Ye según per primer vegada l'añu 1879 sopeléxase públicamente en Cusco un escritu de María Nieves que'l so títulu ye “Noticies de Arequipa”, sicasí por decisión d'elde los editores l'artículu sale publicáu ensin la firma de María Nieves.
Al añu siguiente en 1880 en plena guerra del pacíficu fórmase un grupu de dames arequipeñas quien s'encargaríen de socorrer a los mancaos. María Nieves integra esti grupu de socorru y con tal motivu publica nel Diariu La Bolsa un encendíu y patrióticu artículu rellacionáu a esos momentos que-y tocaba vivir. Nesta oportunidá y per primer vegada un artículu d'ella publicar cola so firma. Ye según naz la so carrera periodística siendo, ente otres coses valiente corresponsal de guerra. Dir al Cuzco en plena guerra como corresponsal de la publicación "L'ecu del Misti".