Diferencies ente revisiones de «Orixe de los humanos modernos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m correiciones
Llinia 137:
Realizóse una comparanza de Llixu coles poblaciones contemporanees na que se demuestra que "Llixu" ye más similar a les poblaciones Ari, un grupu étnicu que vive cerca de les tierres altes d'Etiopía. Tamién ye abondo similar a la [[Sandawe people|Sandawe]] del Sur de Tanzania, Estes semeyances son bien importantes, ente otres razones, pa descifrar l'antiguu paisaxe demográfico d'África.
 
Investigar dos fuentes contemporanees y otros xenomes antiguos de Eurasia. Nesti analís destacaben los xenomes de los sardos contemporaneos, y LBK (Stuttgart). Analises previos demostraron que los sardos son los representantes modernos más cercanos d'elde los llabradores neolíticos, lo qu'implica que'l refluxu provien de la mesma fonte xenética qu'impulsó la espansión del Neolíticu n'Europa dende'l Próximu Oriente. Los científicos dicen que ta claro que los migrantes de Eurasia yeren descendientes directos o una población mui cerca d'elde los llabradores neolíticos que llevaren l'agricultura dende Oriente Próximu a Eurasia Occidental fai alredor de 7.000 años y depués emigraron al Cuernu d'África unos 4000 años dempués.
 
L'estudiu envalora que la llegada de los euroasiáticos supunxo en redol al '''30% de tola xente que yá vivía na zona'''. La causa de la migración de Eurasia occidental de nuevu n'África ye anguaño un misteriu. Enagora, los científicos refugaron que los fluxos migratorios deber a dalgún tipu de [http://hipertextual.com/tag/cambéu-climatico cambéu climáticu]. Les hipótesis centrar nos tresformamientos asocedíos na producción agrícola, una y bones les migraciones coincidieron nel tiempu cola llegada de cultivos como la cebada y el trigu a la rexón.
 
Sicasí, la evidencia arqueolóxica amuesa que la migración coincidió cola llegada de los cultivos d'Oriente Próximu al este d'África, como'l trigu y la cebada, lo que suxure que los descendientes directos d'elde los llabradores n'Europa tamién puede xugar un papel nel desenvolvimientu de nueves formes de producción d'alimentos nel Cuernu d'África.
 
=== Xenoma ===