Diferencies ente revisiones de «Videoxuegu de carreres»

Contenido eliminado Contenido añadido
m «Arquivu» => «Archivu»
m correiciones
Llinia 7:
=== Videojuego de carreres arcade ===
Los xuegos de carreres estilo arcade brinden diversión y una esperiencia azogosa percima de too, una y bones los automóviles xeneralmente compiten de maneres úniques. Una característica clave del estilu de conducción arcade que los estrema específicamente de los simuladores ye una física muncho más lliberal. Ente que nos xuegos centraos nes simulación el conductor tien d'amenorgar la so velocidá significativamente pa tomar la mayoría de les curves, los xuegos de carreres tipo arcade xeneralmente afalen al xugador a "esmucir" l'automóvil pa dexar caltener una velocidá constante nes trazaes. Los choques con otru corredores, torgues de ruta o vehículos de tráficu suelen ser muncho más esaxeraes que nos simuladores. Nel so mayor parte, los xuegos d'estilu arcade a cencielles esanicien la precisión y el rigor riquíu de la esperiencia de simulación y céntrense puramente nel elementu de la carrera en sí. De cutiu otorguen llicencies y lligues reales, pero tamién tán abiertos a configuraciones y vehículos más exóticos. Les carreres llevar a cabu en carreteres, caminos airosos o en ciudaes; pueden ser circuitos de vuelta múltiple o de puntu a puntu, con una o múltiples rutes.
Ente dalgunos d'elde los precursores atópense ''[[Pole Position]]'', ''[[Out Run]]'', ''[[Virtua Racing]]'', ''[[Daytona USA]]'' o ''[[Ridge Racer]]''.
 
Dellos xuegos de carreres estilo arcade amiesten armes que pueden usase contra los oponentes pa ralentizalos o torgar el so progresu. Esta ye una característica básica nos xuegos de carreres de karts, como la serie ''[[Mario Kart]]'', pero esti tipu de mecánica de xuegu tamién apaez nos xuegos de carreres estándar. Les armes pueden dir dende ataques de proyectiles hasta trampes, según elementos non combativos como aumentos de velocidá. Los xuegos de carreres basaos ​​n'armes inclúin xuegos como ''[[Mario Kart]]'', ''[[Wipeout]]'' o ''[[Twisted Metal]]''.