Diferencies ente revisiones de «The Washington Post»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Trocando la categoría Wikipedia:Correxir traducción por Wikipedia:Revisar traducción
m correiciones
Llinia 42:
En 1905, Washington McLean y el so fíu John Roll McLean, dueños de ''[[The Cincinnati Enquirer]]'', adquirieron el control del diariu. Esti postreru resabiaba del so fíu ''playboy'' Edward ''Ned'' McLean y del manexu que podría faer del heriedu, polo qu'a la so muerte en 1916 el ''Post'' quedó nun [[fideicomiso]], que foi rotu depués de que Ned llevara'l casu a la corte. Pero'l so padre tenía razón y el diariu finalmente quedó na ruina: en 1933 foi mercáu nuna [[puya]] de propiedaes en [[bancarrota]] por Eugene Meyer, miembru de la xunta de gobernadores de la [[Reserva Federal]], quien restauró la reputación del ''Post'' y foi presidente de la compañía hasta la so muerte en 1959. En 1946 nomó al so xenru Philip L. Graham, editor del diariu.
 
El ''Post'' adquier en 1954 al so principal rival, el ''Washington Times-Herald'', pa convertise nel únicu diariu matutín de la capital estauxunidense. A partir d'esti puntu la so principal competencia va ser el ''Washington Star'', hasta 1981, cuando esta publicación de la tarde cerró. Poco dempués de la quiebra d'esi periódicu, nació al añu siguiente'l [[Conservadurismu|conservador]] ''[[Washington Times]]'', qu'absorbió a munchos de los que trabayaben nel ''Star''; en 2005, el ''Times'' tenía alredor d'un octavu d'elde los llectores del ''Post''.
 
Dempués de que Graham se [[suicidiu|suicidó]] en 1963, el control de la Washington Post Company pasó a manos [[Katharine Graham]], la so vilba y fía de Meyer. Foi editora del diariu de 1969 a 1979, direutora de la xunta de 1973 a 1991 y direutora del comité executivu dende 1993 hasta la so muerte en 2001. El so fíu, Donald Graham, foi editor de 1979 al 2000, cuando Boisfeuillet Jones, Jr. tomó'l cargu d'editor y direutor del ''Post''.