Diferencies ente revisiones de «Alministración Federal d'Aviación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"aéreu" +"aereu"
Llinia 1:
[[Archivu:DOT-FAA Headquarters by Matthew Bisanz.JPG|thumb|Wilbur Wright Building, la see de la FAA.]]
 
L''''Alministración Federal d'Aviación'''<ref>{{Cita web|url=https://gobiernu.usa.gov/axencies-federales/administracion-federal-de-aviacion|título=Administración Federal d'Aviación {{!}} GobiernoUSA.gov|fechaaccesu=26 de marzu de 2017|idioma=es|sitioweb=gobiernu.usa.gov}}</ref> (en [[idioma inglés|inglés]], ''Federal Aviation Administration'', '''FAA''') Ye una autoridá nacional de los [[Estaos Xuníos]] con poderes pa regular tolos aspeutos de l'aviación civil. Estos inclúin la construcción y operación d'aeropuertos, la xestión del tráficu aéreuaereu, la certificación de personal y aeronaves, y la protección d'activos estauxunidenses mientres el llanzamientu o reingreso de vehículos espaciales comerciales.fundar en 1926
 
== Funciones principales ==
Llinia 7:
* Regulación del tresporte espacial comercial estauxunidense.
 
* Reglamentación de les normes xeométriques y d'inspección en vuelu de les instalaciones de saléu aéreuaereu.
* Fomentu y desenvolvimientu de l'aeronáutica civil, incluyida la nueva teunoloxía aeronáutica.
* Emisión, suspensión o revocación de certificaos de pilotu.
* Regulación de l'aviación civil pa promover la seguridá, especialmente al traviés d'oficines locales llamaes Flight Standards District Offices.
* Desenvolver y operar un sistema de control y saléu del tráficu aéreuaereu tantu p'aviones civiles como militares Investigación y desenvolvimientu del Sistema Nacional d'Espaciu AéreuAereu y Aeronáutica Civil.
* Ellaboración y execución de programes de control del ruiu de los aviones y otros efectos ambientales de l'aviación civil.
 
Llinia 19:
Aeropuertos (ARP) - plania y desenvuelve proyeutos qu'arreyen a aeropuertos, supervisando la so construcción y operaciones. Asegura'l cumplimientu coles regulaciones federales.
 
Organización del Tránsitu AéreuAereu (ARREYO) - el deber primariu ye de manera segura y eficiente mover el tráficu aéreuaereu dientro del Sistema Nacional d'Espaciu AéreuAereu. Los emplegaos d'ARREYO alministren les instalaciones de tránsitu aéreuaereu, incluyendo les Torres de Control de Tráficu Aeroportuario (ATCT) y les Instalaciones de Control d'Aproximamientu al Radar Terminal (TRACON).
 
Seguridá de l'aviación (AVS) - Responsable de la certificación aeronáutica de personal y aeronaves, incluyendo pilotos, aerollinies y mecánicos.
Llinia 38:
 
== Historia ==
Foi fundada n'Estaos Xuníos el 20 de mayu de 1926, p'alministrar el [[tráficu aéreuaereu]] civil. En 1940 el presidente [[Franklin D. Roosevelt]] dixebró les sos responsabilidaes en dos percancies, la CAA y la CAB, pero en 1958 les sos funciones fueron axuntaes nuevamente.
 
La Llei de Comerciu AéreuAereu del 20 de mayu de 1926 ye la piedra angular de la regulación de l'aviación civil per parte del gobiernu federal. Esta llei histórica foi aprobada a instancies de la industria de l'aviación, que los sos líderes creíen que l'avión nun podría algamar el so plenu potencial comercial ensin l'acción federal p'ameyorar y caltener les normes de seguridá. La Llei encargó al Secretariu de Comerciu'l fomentu del comerciu aéreuaereu, la espedición y aplicación de les normes de tránsitu aéreuaereu, la concesión de llicencies a pilotos, la certificación d'aeronaves, l'establecimientu de víes aérees y el funcionamientu y caltenimientu d'ayudes al saléu aéreuaereu. L'acabante crear Subdivisión d'Aeronáutica, qu'opera sol Departamentu de Comerciu, asumió la responsabilidá principal de la supervisión de l'aviación.
 
Nel desempeñu de les sos responsabilidaes d'aviación civil, el Departamentu de Comerciu primeramente concentróse en funciones tales como les normes de seguridá y la certificación de pilotos y aeronaves. Fíxose cargu de la construcción y el funcionamientu del sistema nacional de les víes respiratories encendíes, una xera empecipiada pol Departamentu de Correos. El Departamentu de Comerciu ameyoró les comunicaciones radioeléctriques aeronáutiques, antes de la fundación de la Comisión Federal de Comunicaciones en 1934, que remana la mayoría d'estes cuestiones anguaño - ya introdució faros de radio como una ayuda eficaz al saléu aéreuaereu.
 
La Subdivisión d'Aeronáutica pasó a llamase Oficina de Comerciu AéreuAereu en 1934 pa reflexar el so estatus ameyoráu dientro del Departamentu. A midida que aumentaben los vuelos comerciales, la dirección afaló a un grupu d'aerollinies a establecer los trés primeros centros p'apurrir control de tránsitu aéreuaereu (ATC) a lo llargo de les víes aérees. En 1936, la mesma Oficina fixo cargu de los centros y empezó a ampliar el sistema ATC. El controladores pioneros de tránsitu aéreuaereu usaron mapes, cayueles y cálculos mentales p'asegurar la separación segura d'aviones que viaxen per rutes designaes ente ciudaes.
 
En 1938, la Llei d'Aeronáutica Civil tresfirió les responsabilidaes de l'aviación civil federal del Departamentu de Comerciu a una nueva axencia independiente, l'Autoridá d'Aeronáutica Civil. La llexislación tamién amplió'l papel del gobiernu, dándo-yos l'autoridá y el poder pa regular les tarifes aérees y determinar les rutes que les aerollinies sirviríen.
Llinia 50:
El presidente Franklin D. Roosevelt estremó l'autoridá en dos percancies en 1940, l'Alministración d'Aeronáutica Civil (CAA) y la Xunta d'Aeronáutica Civil (CAB). CAA foi responsable del ATC, la certificación d'aviones, el cumplimientu de la seguridá y el desenvolvimientu de les víes aérees. CAB encargar de la regulación de la seguridá, la investigación d'accidentes, y la regulación económica de les compañíes aérees. La CAA yera parte del Departamentu de Comerciu. El CAB yera una axencia federal independiente.
 
Nel víspora de la entrada d'Estaos Xuníos na Segunda Guerra Mundial, CAA empezó a estender les sos responsabilidaes ATC a les operaciones de despegue y aterrizaxe nos aeropuertos. Esti papel ampliáu finalmente convirtióse en permanente dempués de la guerra. L'aplicación del radar al ATC ayudó a'l controladores nel so intentu de caltenese al corriente de la puxanza de la posguerra nel tresporte aéreuaereu comercial. En 1946, mentanto, el Congresu dio a CAA la xera adicional d'alministrar el programa d'aeropuertu d'ayuda federal, el primer programa d'asistencia financiera en tiempu de paz destináu puramente a promover el desenvolvimientu de los aeropuertos civiles del país.
 
La era que s'averaba de los viaxes n'avión y una serie de choques nel aire (la más notable foi'l choque nel aire del Gran Cañón de 1956), provocó l'aprobación de la Llei Federal d'Aviación de 1958. Esta llexislación asignó les funciones de la CAA a un nuevu órganu independiente, Axencia Federal d'Aviación. La llei tresfirió la regulación de la seguridá aérea de la CAB a la nueva FAA, y tamién dio a la FAA la responsabilidá esclusiva d'un sistema civil-militar común de saléu aéreuaereu y control de tráficu aéreuaereu. El primer alministrador de la FAA, Elwood R. Quesada, foi ex-xeneral de la Fuerza Aéreo y asesor del presidente Eisenhower.
 
El mesmu añu foi testigu de la nacencia de l'Alministración Nacional d'Aeronáutica y Espaciu (NASA), creada tres el llanzamientu polos soviéticos del primer satélite artificial y asumiendo el papel de la NACA na investigación aeronáutica.
 
En 1967, un nuevu Departamentu de Tresporte de los Estaos Xuníos (DOT) combinó importantes responsabilidaes federales pal tresporte aéreuaereu y de superficie. El nome de l'Axencia Federal d'Aviación camudó a l'Alministración Federal d'Aviación, yá que se convirtió nuna de delles axencies (por casu, l'Alministración Federal de Carreteres, l'Alministración Federal de Ferrocarriles, la Guardia Costera y la Comisión de la Badea de San Llorienzo) dientro del DOT. L'alministrador de la FAA yá nun se reportaría directamente al presidente sinón que nel so llugar reportaría al Secretariu de Tresporte. Los nuevos programes y pidimientos presupuestarios tendríen que ser aprobaos pol DOT, que depués incluyiría estes solicitúes nel presupuestu xeneral y presentar al presidente.
 
Coles mesmes, una nueva Xunta Nacional de Seguridá nel Tresporte asumió'l rol de la Xunta d'Aeronáutica Civil (CAB) d'investigar y determinar les causes de los accidentes de tresporte y faer encamientos al secretariu de tresporte. CAB fundir en DOT coles sos responsabilidaes llindaes a la regulación de rutes aérees y tarifes aérees comerciales.
Llinia 62:
La FAA asumió gradualmente funciones adicionales. Los secuestros de los años sesenta yá llevaren al organismu a la seguridá de l'aviación civil. En respuesta a los secuestros asocedíos el 11 de setiembre de 2001, esta responsabilidá ye tomada principalmente pol Departamentu de Seguridá Nacional. La FAA arreyóse más colos aspeutos ambientales de l'aviación en 1968 cuando recibió la enerxía d'afitar estándares del ruiu de les aeronaves. La llexislación en 1970 dio a l'axencia la xestión d'un nuevu programa d'ayuda aeroportuaria y ciertes responsabilidaes adicionales pa la seguridá aeroportuaria. Mientres los años 60 y 70, la FAA tamién empezó a regular l'altitú (sobre 500 pies) el vuelu de la cometa y del globu.
 
A mediaos de la década de 1970, l'axencia llograra un sistema de control de tráficu aéreuaereu semiautomático qu'utilizaba teunoloxía de radar y d'ordenadores. Sicasí, esti sistema riquía meyores pa caltener el ritmu de la crecedera del tráficu aéreuaereu, especialmente dempués de que la Llei de Desregulación de les Aerollinies de 1978 esaniciara gradualmente la regulación económica de les aerollinies. Una fuelga nacional per parte del sindicatu de controladores de tránsitu aéreuaereu en 1981 impunxo restricciones temporales de vuelu pero nun cerró'l sistema d'espaciu aéreuaereu. Mientres l'añu siguiente, l'axencia dio a conocer un nuevu plan pa automatizar entá más les sos instalaciones de control de tránsitu aéreuaereu, pero'l progresu foi decepcionante. En 1994, la FAA pasó a un enfoque más pasu a pasu qu'apurrió a los controladores equipos avanzaos. En 1979, el Congresu autorizó a la FAA a trabayar colos principales aeropuertos comerciales pa definir les contornes de la contaminación acústica ya investigar la viabilidá de la mitigación del ruiu por aciu programes de rehabilitación residencial. A lo llargo de la década de 1980, estes cartes fueron implementaes.
 
Nos años noventa, la teunoloxía de satélites recibió mayor énfasis nos programes de desenvolvimientu de la FAA como un mediu p'ameyorar les comunicaciones, el saléu y la xestión del espaciu aéreuaereu. En 1995, l'axencia asumió la responsabilidá de la supervisión de la seguridá del tresporte espacial comercial, una función empecipiada once años antes por una oficina dientro de la see del DOT. L'axencia foi responsable de la decisión d'aterrizar vuelos dempués de los ataques del 11 de setiembre. En 2007, dos denunciantes de la FAA, el inspectores Charalambe "Bobby" Boutris y Douglas Y. Peters, alegaron que Boutris dixo que trató de fadiar a Southwest dempués d'atopar resquiebros nel fuselaxe d'un avión, pero foi torgáu por supervisores que dixo yeren amistosos cola aereollinia . Esto foi validáu por un informe del Departamentu de Tresporte qu'atopó que los xerentes de la FAA dexaren que Southwest Airlines volara 46 aviones en 2006 y 2007 que taben atrasaos pa les inspecciones de seguridá, ignorando les esmoliciones plantegaes polos inspectores. Les auditoríes d'otres aerollinies resultaron en dos aereollinia qu'aterrizaben cientos d'aviones, causando miles de cancelaciones de vuelos. Jim Oberstar, expresidente del comité, dixo que la so investigación reveló un patrón d'abusu regulatorio y ralos regulatorios xeneralizaos, dexando que 117 aviones sían operaos comercialmente anque nun cumplan coles riegles de seguridá de la FAA. Oberstar dixo qu'había una "cultura de comodidá" ente altos funcionarios de la FAA y les aerollinies y "un desglose sistemáticu" na cultura de la FAA que resultó en "malversación, bordiando la corrupción". En 2008 la FAA propunxo rematar con Southwest. En 2009 Southwest y la FAA alcordaron que Southwest pagaría una sanción de $ 7.5 millones y adoptaría nuevos procedimientos de seguridá, cola multa doblando si Southwest nun pudo siguir alantre.
 
Dende'l [[11 de setiembre]] de 2001 esta axencia tuvo trabayando conjuntamente col Departamentu Nacional de Seguridá [[DHS]] (Department of Homeland Security) pal control de los vuelos y la seguridá nel aire.
 
== Sieglu XXI ==
N'avientu de 2000, una organización dientro de la FAA, la organización del tráficu aéreuaereu (ARREYO), foi establecida pola orde executiva presidencial. Esto convirtióse nel provisor de servicios de saléu aéreuaereu pal espaciu aéreuaereu de los Estaos Xuníos y pa les árees oceániques de Nueva York (Atlánticu) y Oakland (Pacíficu). Ye miembru de plenu derechu de la Organización de Servicios de Saléu AéreuAereu Civil.
 
La FAA emite una serie de títulos a los titulares de les sos llicencies. Ente ellos demuestren competencies como mecánicu d'aviación, instructor de vuelu, aviador de 50 años, o como pilotu seguru. Esti postreru, el programa de vuelu de la FAA, apurre una serie de tres insignia pa los pilotos que pasaron delles hores d'entrenamientu dende'l so últimu premiu.
Llinia 79:
En xunetu de 2014, arriendes de la cayida del vuelu 17 de Malaysia Airlines, la FAA suspendió les operaciones de les llinies aérees estauxunidenses al aeropuertu Ben Gurion mientres el conflictu ente Israel y Gaza en 2014 mientres 24 hores. La prohibición prorrogar por otres 24 hores, pero llevantó unes seis hores más tarde.
 
=== Reautorización de la FAA y reforma del control del tráficu aéreuaereu ===
La llei de los Estaos Xuníos rique que'l presupuestu y el mandatu de la FAA sían reautorizados de manera regular. El 18 de xunetu de 2016, el Presidente Obama robló una segunda estensión al curtiu plazu de l'autorización de la FAA, reemplazando una estensión anterior que debía expirar esi día.
 
La estensión de 2016 (que expirará en septiembre de 2017) dexó de llau una disposición qu'impulsó'l lideralgu de la Cámara Republicana, incluyíu'l presidente del Comité de Tresporte ya Infraestructura (T & I), Bill Shuster (R-PA). La disposición treslladaría l'autoridá sobre'l control del tráficu aéreuaereu de la FAA a una corporación ensin fines d'arriquecimientu, como lo fixeron munches otres naciones, como Canadá, Alemaña y el Reinu Xuníu. El proyeutu de llei de Shuster, la Llei d'Innovación, Reforma y Reautorización (AIRR) de l'Aviación, expiró na Cámara a la fin del 114º Congresu.
 
El Comité T & I de la Cámara empecipió'l nuevu procesu de reautorización pa la FAA en febreru de 2017. Espérase que'l comité nuevamente encamiente al Congresu a considerar y adoptar la reforma del control de tráficu aéreuaereu como parte del paquete de reautorización. Shuster cunta col sofitu adicional del Presidente Trump, quien nuna xunta con executivos de la industria aeronáutico a principios de 2017 dixo que'l sistema de control d'aire estauxunidense "... ta totalmente fuera de control".
 
== Roles Conflictivos ==
Llinia 93:
En septiembre de 2009, l'alministrador de la FAA emitió una directiva ordenando que l'axencia usara'l términu "veceros" namái pa referise al públicu que volaba.
 
=== Cambeos nel procesu de solicitú de controlador de tráficu aéreuaereu ===
En 2014, la FAA modificó'l so enfoque de contratación de control de tráficu aéreuaereu. Dexaron que cualquier persona con 4 o 5 años d'esperiencia de trabayu a tiempu completu exerciera, en llugar de tener que sometese al programa de colexu zarráu o ufiertes VRA, daqué que se fixera en 2008. Miles fueron readmitidos, incluyendo veteranos, graduaos CTI. El movimientu facer p'abrir el trabayu a más persones que podríen ser bonos controladores, pero nun podíen dir a una universidá qu'ufiertara un programa de CTI. Antes del cambéu, los candidatos que completaren los cursos nos colexos y universidaes participantes podríen ser consideraos. Sicasí, el programa de CTI nun tenía garantía d'una ufierta de trabayu, nin l'oxetivu del programa yera enseñar a la xente a trabayar el tráficu real. L'oxetivu del programa yera preparar a la xente pa l'academia FAA en Oklahoma City, OK. Tener un certificáu de CTI dexó-y a un controlador prospectivu saltase la parte de l'academia de Air Traffic Basics, aprosimao un cursu de 30 a 45 díes, y entrar directamente nel entrenamientu inicial de calificación (IQT). Tolos posibles controladores, CTI o non, tuvieron que pasar la FAA Academy pa ser contrataos como un controlador. El fracasu na academia significa que l'empléu de la FAA ta termináu. En xineru de 2015, llanzaron otru salida, una ufierta de "esperiencia previa", na que cualquier persona con un certificáu d'Operador de Torre de Control de la FAA (CTO) y 52 selmanes d'esperiencia podría aplicar. Ésta yera una ufierta rotatoria, cada mes los demandantes nesta ufierta fueron iguaos, y los aspirantes elegibles fueron contrataos y unviaos directamente a les instalaciones, pasando per alto l'academia de FAA dafechu.
 
Nel procesu de promoción de la diversidá, la FAA revisó'l so procesu de contratación. La FAA más tarde emitió un informe qu'el "bio-dates" nun yera una prueba fiable pal rendimientu futuru. Sicasí, el "Bio-Q" nun yera'l factor determinante pa la contratación, sinón que yera a cencielles una ferramienta de seleición pa determinar quién tomaría una prueba d'aptitú estandarizada de tráficu aéreuaereu revisada (ATSAT). Debíu al costu y tiempu, nun foi prácticu dar a tolos 30.000 solicitantes la ATSAT revisada, que foi validada dende entós. Tamién hubo cargos de que la FAA discriminó a candidatos calificaos y taba ayudando a los candidatos a les minoríes a "engañar" p'asegurar que pasaron la prueba.
 
== Llista d'alministradores de la FAA ==
Llinia 135:
Los DAR de caltenimientu tienen de contener:
 
Un certificáu de mecánicu con una calificación de fuselaxe y potencia en virtú de 14 CFR parte 65, Certificación: Aviones distintos de miembros de la tripulación de vuelu, un certificáu de reparador y ser emplegáu nuna estación d'arreglu certificáu so 14 CFR parte 145, o un titular de certificáu operacional d'operador aéreuaereu con un programa de aeronavegabilidad continua aprobáu pola FAA y tien de cumplir colos requisitos de calificación de la Orde 8100.8, Capítulu 14.
 
Esperiencia Especializada - DARs d'Aviones Amateur-Construyíos y Llixeros Tantu los DARs de Manufactura como los DARs de Caltenimientu pueden ser autorizaos pa realizar la certificación de aeronavegabilidad d'aviones deportivos llixeros. Los criterios de clasificación DAR y los procedimientos de seleición pa les funciones de aeronavegabilidad d'aficionaos y deportistes llixeros apurrir na Orde 8100.8.