Diferencies ente revisiones de «Ozzy Osbourne»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- en vivu + en direuto )
m Iguo testu: -"aéreu" +"aereu"
Llinia 51:
Un segundu álbum, [[Diary of a Madman (álbum)|Diary of a Madman]], de 1981, foi consideráu por dalgunos como una obra clásica del metal, cuntando cola composición de Bob Daisley y l'impresionante trabayu en guitarres de Randy Rhoads (quien foi incluyíu ente los meyores 100 guitarristes pola revista [[Rolling Stone]]), evidente en cantares como [[Over the Mountain]] y [[Flying High Again]], recordaes polos sos pegadizos riffs y los sos solos llenos de virtuosismu. Otru exemplu del virtuosismu de Randy Rhoads ye la tema homónima de dichu álbum, que empieza con arpexos de guitarra clásica y sigue con un ''riff'' pesáu y progresivu.
 
En marzu de 1982, el guitarrista [[Randy Rhoads]] perdió la vida nun accidente aéreuaereu. Al pie de él finaron el pilotu Andrew Aycock y la maquilladora Rachel Youngblood. Dada esta gran perda, Osbourne cayó una vegada más nuna fonda depresión.
 
El primer reemplazu n'apaecer foi'l guitarrista ex-[[Ian Gillan|Gillan]], [[Bernie Tormé]], quien tomó les riendes de la guitarra una vegada la xira foi vuelta a entamar. Sicasí, Tormé nun pudo soportar la presión de tener qu'aprender tan rápido los cantares, y d'apaecer frente a un públicu qu'entá nun asimilaba la muerte de Randy. La so participación cola banda duró daqué menos d'un mes.