Diferencies ente revisiones de «Ciudá-prefeutura de la República Popular China»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
m Iguo testu: -"entidad" +"entidá"
Llinia 26:
==Representación cartográfica y estadístiques==
[[Archivu:Yangxin-renmin-huanyin-ni-0022.jpg|250px|thumb|right|Una señal de tráficu amuesa la distancia a la "zona urbana de Huangshi" (黄石市区) en llugar d'a cencielles "Huangshi" (黄石). Esta ye una distinción útil, porque la señal atópase yá dientro de la ciudá-prefeutura de Huangshi (darréu dempués d'entrar nel so condáu de Yangxin dende la vecina [[Xianning]]), pero entá a 100 km de la principal zona urbana de Huangshi.]]
Na mayoría de los países occidentales hai una distinción clara ente les "ciudaes" y les unidaes alministratives, sían condaos, prefeuturas, distritos, etc. Les primeres son xeneralmente consideraes como ''entidadentidá punto'' y represéntense nos mapes con un círculu, o otros símbolos, que por aciu la escala dan idea del tamañu de la so población; les segundes, nel casu de qu'apaezan, amuésense como árees con fronteres claramente definíes. La distinción rescampla, yá que por casu, [[Bloomington, Indiana]] o [[Penticton, British Columbia]] son siempres oxetos distintos de, respectivamente, el [[condáu de Monroe (Michigan)|condáu de Monroe]] o'l [[Distritu Rexonal de Okanagan-Similkameen]], de los que son capitales de gobiernu. En China, sicasí, el mesmu nome (por casu, 咸宁市 ([[Xianning]] Shi) en chinu, o Xianning [ciudá] n'español) utilizar pa referise tantu a tola "ciudá-prefeutura" como al so nucleu urbanu (lo que se llamaría una "ciudá" n'Europa o América). Esto traduzse en que ciertes convenciones cartográfiques utilizaes en China son distintes a les de la mayoría de países.
 
Polo xeneral, un mapa de menos detalle —que nun amuese les divisiones alministratives per debaxo del nivel provincial— nun fadría más que marcar l'allugamientu del nucleu urbanu (o, más precisamente, la del gobiernu de la ciudá) con un círculu, al igual que s'amuesen les ciudaes nun mapa d'un país européu o americanu. El círculu etiquetar col nome de la ciudá (por casu, 咸宁市( Xianning Shi) en chinu, o Xianning n'español) en llugar de, por casu, la del distritu nel que s'atopa'l nucleu urbanu. El mesmu mapa tamién puede amosar otros llugares de población abondo grandes dientro de la mesma ciudá-prefeutura, retulándolos basándose nes unidaes de tercer nivel alministrativu a que correspuendan. Por casu, xuntu con Xianning, un mapa puede amosar el [[condáu de Tongshan|Tongshan]], ensin indicar de nenguna manera que alministrativamente, esti postreru forma parte de la primera.