Diferencies ente revisiones de «Williams Grand Prix Engineering»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
m Iguo testu: -"autódromo" +"autódromu"
Llinia 129:
Cuando [[Ayrton Senna]] ganó la última carrera de la [[temporada 1993 de Fórmula 1]] ([[Gran Premiu d'Australia de 1993|Australia]]), el retiru de Alain Prost y col anunciu del so pasu a Williams, munchos pensaben nesi intre que se vería una supremacía de les monoplaces de Grove per dellos años más, pos se realizaba una alianza ensin precedentes, la del meyor pilotu n'exerciciu col meyor coche d'esos tiempos. Pero, paradójicamente, esto sería l'empiezu d'unos de los años más tarrecibles de la escudería inglesa.
 
Pa 1994, la [[Fédération Internationale de l'Automobile|FIA]] prohibía l'usu d'ayudes de tipu electrónicu (suspensión activa y control de tracción) lo que nun comprometió'l dominiu de la escudería. Senna llogró anotase nos trés primeres feches les [[pole position]]. Sicasí, como'l mesmu alvertiría, problemes de concentración facer abandonar nos dos primeres, ([[Gran Premiu de Brasil de 1994|Brasil]] y [[Gran Premiu del Pacíficu de 1994|Pacíficu]]). En dambes ocasiones abandonaría: nel [[AutódromoAutódromu José Carlos Pace]] tres un trompu na curva ''Juncao'', lo cual pararía'l so motor, y per ende obligar a dexar una carrera que se llevaría Michael Schumacher, y na qu'el mesmu compañeru de Senna, l'inespertu Damon Hill, llograría'l segundu llugar de la carrera; y na segunda prueba, nel [[circuitu de Okayama]], tamién en llargando de la posición preferente veríase arreyáu nun incidente na primer curva con [[Mika Häkkinen]] y [[Nicola Larini]], abandonando per segunda vegada consecutiva, mientres nuevamente'l Kaiser imponíase, poniendo más presión a Senna de mano a demostrar el so talentu na casa inglesa. La siguiente prueba ([[Gran Premiu de San Marino de 1994|San Marino]]) marcaría un antes y un dempués nel mundu de les carreres.
 
N'unu de los momentos más escuros de los que se tenga historia na F1 y del equipu foi probablemente en {{f1|1994}}, cuando nel [[Gran Premiu de San Marino de 1994|Gran Premiu de San Marino]], [[Ayrton Senna]], que yera'l fichaxe de rellumón de la escudería pa intentar ampliar el so dominiu, tuvo un fatal accidente na so tercer carrera col equipu Rothmans Williams Renault, perdiendo la vida a los 34 años. Esa fin de selmana sería vistu como unu de los más escuros de la historia del deporte. Nes práutiques del vienres, [[Rubens Barrichello]] estrellar na variante Bassa, sobreviviendo de milagru. Nes clasificaciones del sábadu, el austriacu [[Roland Ratzenberger]] perdió la vida na curva Villeneuve. El día de la carrera, apenes empezada la prueba, produzse un violentu choque ente'l finlandés [[J.J. Lehto]] y el portugués [[Pedro Lamy]], lo cual obliga a la entrada del autu de seguridá ([[Safety car]]). Senna había indicáu, en conferencia de prensa tres l'accidente de Ratzenberger, alrodiu de les males condiciones de la pista apocayá reparada, una y bones el reasfaltado yera incorrectu al dexar diversos tipos de pisu nuna pista bien rápida lo mesmo que de los numberosos resaltos apaecíos pol mal tratamientu del material de cobertoria. El paulista alvirtió amás qu'ante l'eventu de circular tres l'autu de seguridá mientres les banderes marielles, provocaríase l'enfriamientu de los neumáticos xenerando una cayida na presión que fadría entá más crítica l'adherencia yá que l'altor de la monoplaza cayería y este quedaría raspiando'l suelu.