Diferencies ente revisiones de «Ali Ibn Abi Tálib»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"namá" +"namái"
Llinia 88:
Mientres trés años Mahoma convidó a la xente al islam de callao, dempués empezó a faelo en públicu. Cuando, según el Corán, ordenóse-y que convidara a los sos familiares más cercanos a aceptar l'islam, axuntó a la cla de los Banu Háshim nuna ceremonia.
 
Según Al-Tabari, Ibn Athir y Abu Al-Fida, Mahoma anunció que quien aceptara la so invitación convertir nel so hermanu, fideicomisario y socesor. NamáNamái Alí, d'unos trelce años d'edá, ayudólu. Esta invitación repitió trés veces pero Alí foi la única persona que respondió a Mahoma. Sobre la constante declaración de Alí, Mahoma declaró-y el so hermanu, herederu y vicerregente y la xente tendría d'obedece-y. Munchos de los adultos presentes yeren tíos de Alí y de Mahoma, y [[Abu Lahab]] rir d'ellos y declaró que Abu Tálib tendría d'inclinase ante'l so fíu agora que yera un emir. Esti eventu ye conocíu como'l "Hadith de l'alvertencia".
 
Mientres la persecución de los musulmanes y el boicó a los Banu Hashim en La Meca, Alí caltúvose firme nel so sofitu a Mahoma.