Diferencies ente revisiones de «Aruba»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Llibia +Libia)
m Iguo testu: -"namá" +"namái"
Llinia 50:
Alredor del 70 % del [[Productu Interior Brutu|PIB]] de Aruba provien del turismu o d'actividaes rellacionaes, y un 75 % de los visitantes vien de Estaos Xuníos. Antes de llograr el so estatus autonómicu, la mayor actividá yera la refinación de [[Petroleu|petroleu]]; anguaño dicha actividá tien una pequena influencia na economía. L'agricultura y la manufactura tienen tamién un pequenu impautu económicu. El florín arubeño xeneralmente tien un cambéu fixu col [[Dólar d'Estaos Xuníos d'América|dólar estauxunidense]] de 1,75:1, pero na mayoria de los comercios aplícase 1,80:1 como tasa de cambéu. Los sos principales socios comerciales son [[Venezuela]], [[Estaos Xuníos d'América|Estaos Xuníos]], [[Países Baxos]] y [[Reinu Xuníu]].
 
Ye importante señalar qu'a pesar de la so pequena estensión territorial, Aruba ye, según datos de la Organización Mundial de Café (2003), el segundu país con mayor consumu per-cápita a nivel mundial de café, namánamái superada per Finlandia.[cita {{Ensin referencies}}
 
=== Turismu ===
Llinia 69:
 
=== Idiomes ===
Impera el multillingüismu, onde la mayoría de la población sabe falar más de cuatro idiomes. Al igual que nes islles de les [[Antilles Neerlandeses|Antilles Neerlandeses]], los idiomes oficiales son el papiamentu (amiestu d'español y afroportugués) y el [[neerlandés]], esti postreru ye l'idioma d'instrucción n'escueles y de trabayu del gobiernu siendo'l tercer idioma más faláu yá que el so usu cotidianu ye partíu con namánamái 5300 persones que la tienen como llingua materna.
 
Según el censu del añu 2000, la población usa como llingües principales les siguientes: