Diferencies ente revisiones de «Entrenador»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
m Iguo testu: -"namá" +"namái"
Llinia 14:
== Entrenadores particulares ==
[[Archivu:JAVIER LAYUS PERSONAL TRAINER.JPG|miniaturadeimagen|Entrenador particular]]
Los '''entrenadores particulares''' son los que preparen y dirixen l'entrenamientu d'un deporte individual. A esti respectu, nun ye necesariu qu'entrene namánamái a un [[deportista]]; por casu, un '''entrenador''' de [[atletismu]] puede entrenar a dellos [[atleta]]s al empar, ensin que por ello dexe de ser un deporte individual.
 
Na preparación d'un deportista individual, l'entrenador tien de plantegar actividaes p'ameyorar la forma física y técnica. Ello implica, per un sitiu, diseñar y llevar a cabo ejercicio físicos que desenvuelvan diches facetes, y, por otru, fomentar l'adopción de vezos de vida saludables, tales como alimentación, actividaes d'ociu ya hixene personal.
Llinia 34:
 
=== Etapa de formación (de 0 a 16 años) ===
Cuando se trata de deportistes nuevossobremanera neños o adolescentes en fase temprana, l'entrenador nun tien de centrar se namánamái nel rendimientu deportivu, sinón que tien de priorizar en redol a la mesma preparación del desenvolvimientu del nuevu como persona.
 
Por casu, una educación en valores lleva a que la competitividá qu'esixe un deporte nun lu impulse a contravenir les normes.