Diferencies ente revisiones de «Turbocompresor»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"namá" +"namái"
Llinia 61:
 
Un turbocargador nun funcionar d'igual manera nos distintos réximes de motor. A baxes revoluciones, el turbocargador nun exerz presión yá que la escasa cantidá de gases nun emburria con abonda fuerza como pa xenerar una cantidá d'inercia considerable que se considere como respuesta de turbocarga. Un turbocompresor más pequenu evita la demoranza na respuesta, pero exerz menos fuerza a altes revoluciones. Distintos fabricantes de motores diseñaron soluciones a esti problema.
* Un "'''biturbo'''": ye un sistema con dos turbocargadores de distintu tamañu. A baxes revoluciones funciona solamente'l pequeñu, por cuenta de la so respuesta más rápida, y el grande funciona namánamái a altes revoluciones, yá que exerz mayor presión.
* Un "'''biturbo en paralelu'''" o "twin alterio": ye un sistema con dos turbocargadores pequeños d'idénticu tamañu. Al ser más pequenos como si fuera un turbocargador únicu, tienen una menor inercia rotacional, polo qu'empiecen a xenerar presión a revoluciones más baxes y menguar la demoranza de respuesta.
* Un "'''turbocargador asimétricu'''" consiste en poner un solu turbocargador pequenu nuna bancada (la delantrera nel motor V6 asitiáu transversalmente) dexando la otra llibre. La idea nun ye consiguir una gran potencia, sinón que la respuesta sía rápida. Esti sistema foi inventáu pol fabricante suecu [[Saab Automobile|Saab]] y utilizáu nel [[Saab 9-5]] V6.