Diferencies ente revisiones de «El Castillo de las Guardas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
Llinia 15:
== Historia ==
Esisten escasos restos de dómines anteriores a la [[Edá Media]] y a la [[Edá Moderna]], pero cabría destacar el [[dolmen]] asitiáu nel términu de la [[pedanía]] de Les Cañadillas. Tamién hai un númberu considerable de túmulos de piedra, que'l so significáu desconozse. Los paisanos suelen coincidir en que se trata d'antiguos asentamientos [[árabes]] ya inclusive [[Antigua Roma|romanos]], debíu principalmente a pequenos afayos casuales que dan posibles evidencies (como [[monedes]]).
En [[1594]] '''Castillo de Guardar''' formaba parte del [[Llocalidaes del Reinu de Sevilla|reino de Sevilla]] na [[Sierra de Aroche]] y cuntaba con 509 vecinos pecheros.<ref>[[Llibru de los Millones]]: Censu de población de les provincies y partíos de la [[Corona de Castiella]] nel [[sieglu XVI]]</ref>
 
== Edificios destacaos ==
*Ilesia de San Juan Bautista. Ye quiciabes el so edificiu más representativu. Edificiu de construcción probablemente mudéxar con numberosos elementos propios del períoduperiodu renacentista avanzáu. Magar los sucesos previos a la 'Guerra Civil' causaron importantes perdes n'imaxes, retablos y oxetos de cultu, son dignos de mención la so 'retablu mayor', del sieglu XVIII y el so 'portada' de la segunda metá del sieglu XVI.
*Restos de la muralla o probable fortaleza d'orixe pocu claru (musulmán o cristianu).l
* Acuta Natural Castillo de Guardar. Nos terrenes d'una antigua esplotación minera de cobre y azufre a cielu abiertu, cuenta con una reserva natural na qu'hai unos 1000 animales de 100 especies distintes en réxime de semilibertad.<ref>{{cita web|url=http://www.diariodesevilla.es/vivirensevilla/selva-Corredor-Plata_0_1088591768.html|títulu=La selva del Corredor de la Plata|fecha=9 d'avientu de 2016|obra=Diariu de Sevilla}}</ref> Ye la reserva d'elefantes y xirafes machos n'Europa.