Diferencies ente revisiones de «Flora»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-enllanaes +llanures)
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
Llinia 1:
{{otrosusos}}
[[Archivu:Flora.png|thumb|Esquema simplificáu de la flora d'una isla.]]
'''Flora''' referir al conxuntu de les plantes que pueblen una rexón (por casu un [[continente]], [[clima]], [[sierra (xeografía)|sierra]], etc.), la descripción d'éstes, la so bayura, los períodosperiodos de floriamientu, etc.Varia acordies con el clima ,de selva baxa a selva alta.
Ye'l conxuntu d'especies vexetales que pueden atopase nuna rexón xeográfica, que son mesmes d'un periodu xeolóxicu o qu'habiten nun ecosistema determináu. La flora atiende al númberu d'especies ente que la vexetación fai referencia a la distribución de les especies y a la importancia relativa, por númberu d'individuos y tamañu, de caúna d'elles. Poro, la flora, según el clima y otros factores ambientales, determina la vexetación. La [[xeobotánica|xeobotánica o fitogeografía]] ocupar del estudiu de la distribución xeográfica de les especies vexetales; l'estudiu fitogeográfico referíu a la sistemática de les formaciones vexetales conozse como florística.
Dende los tiempos prehistóricos la flora vieno siendo utilizada poles persones sirviendo cada vez más pal sustentu humanu y el caltenimientu d'un ecosistema favorable. Los montes ocupen aprosimao'l 25% de la superficie terrestre. Ente los productos de la flora cúntense: la materia primo, tal como madera, granes, fueyes, corteces, cauchu, frutes y alimentos.
Llinia 10:
 
== Clases de flora ==
Les plantes tán arrexuntaes en flores que s'enconten en rexones, períodosperiodos, mediu ambientes especiales o climes. Les rexones pueden ser hábitats xeográficamente distintos, como montes o llanures. Pueden referise a la vida vexetal d'una era histórica como la ''flora fósil'' y pueden tar subdividíes en mediu ambientes especiales:
* ''Flora nativa''. La flora [[especie nativa|autóctona]] d'una zona.
* ''Flora agrícola y de xardín. Les plantes que son cultivaes polos humanos.