Diferencies ente revisiones de «Monte Santa Helena»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"<sup>2</sup>" +"²", -"<sup>3</sup>" +"³"
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
Llinia 47:
El primera avistamiento del monte Santa Helena de parte de los [[Europa|europeos]] foi pol Comandante [[George Vancouver]] de la [[Royal Navy]] y el oficiales del HMS Discovery el [[19 de mayu]], [[1792]], mientres sondiaben la mariña norte del [[Océanu Pacíficu]] ente 1792 y 1794. Vancouver bautizó'l monte col nome del diplomáticu británicu Alleyne Fitzherbert, 1.<small><sup>er</sup></small> Barón de St Helens el 20 d'ochobre de 1792, al columbrase cuando'l ''Discovery'' entraba a la boca del [[ríu Columbia]].
 
Años dempués el monte recibió la visita d'esploradores, comerciantes y misiones qu'escucharon versiones d'un volcán n'erupción nesa área. Muncho depués, los xeólogos ya historiadores determinaron que la erupción asocedió en [[1800]] y foi l'entamu del PeríoduPeriodu d'Erupción de les Goat Rocks, que s'estendió por 57 años.
 
A finales de 1805 y empiezos de 1806, miembros de la [[espedición de Lewis y Clark]] acolumbraron la Santa Helena dende'l ríu Columbia, pero nun reportaron que tuviera asocediendo dalguna erupción o de qu'hubiera dalguna apocayá. Sicasí, sí reportaron la presencia de sables moventibles y obstrucción de la canal na boca del ríu Sandy (Oregón) cerca de Portland, Oregón, lo que suxuría una erupción del monte Hood en dalgún momentu nes décades anteriores.