Diferencies ente revisiones de «Ḥarare»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"períodu" +"periodu"
Llinia 23:
Hai trés estaciones: una estación templao y húmedo de payares a marzu/abril; una estación frío y seco de mayu a agostu (que correspuende al iviernu nel hemisferiu sur); y una estación templada y ensuga en setiembre/ochobre. Los rangos de temperatures diaries son aprosimao de 7-22 °C (45-72 °F) en xunetu (el mes más fríu), alredor de 15-29 °C (59-84 °F) n'ochobre (el mes más calorosu) y alredor de 16 a 26 °C (61-79 °F) en xineru (plenu branu). L'añu más calorosu rexistráu foi 1914 con una temperatura medio añal de 19,73 °C (67,5 °F) y l'añu más fríu foi 1965 con 17,13 °C (62,8 °F).
 
La precipitación media añal ye d'unos 825 mm (32,5 pulgaes) nel sudoeste, llegando a 855 mm (33,7 pulgaes) na rexón alta del nordés (de Borrowdale a Glen Lorne). De normal cai bien poca agua mientres el períoduperiodu de mayu a setiembre, anque les precipitaciones esporádiques asoceden la mayoría de los años. Les precipitaciones varien enforma d'un añu a otru y siguen ciclos de períodosperiodos húmedos y secos de 7 a 10 años de duración.<ref>Global Historic Climate Network database NGDC</ref>
 
El clima favorez la vexetación natural de montes abiertos. L'árbol más común de la rexón local ye'l Msasa [[Brachystegia spiciformis]] que colorea de vinu tinto'l paisaxe coles sos nueves fueyes a finales d'agostu. Dos especies suramericanes d'árboles, el Jacaranda y el Flamboyan, que fueron introducíos mientres la dómina colonial, colorean les cais de la ciudá coles de les flores lila de la Jacaranda o les flores coloraes de la [[Delonix regia|Flamboyán]], que florien n'ochobre/payares y llántense nes cais de la capital. Tamién ye frecuente la [[Bougainvillea glabra|Bougainvillea]].