Diferencies ente revisiones de «Bandar Seri Begawan»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"petróleu" -"petroleu"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 173:
* '''Persiaran Damuan'''. <br /> Esta estrecha franxa de parques ajardinados ente Jalan Tutong y Sungei Brunéi foi creáu en [[1986]]. Cuenta con una esposición permanente de la obra d'un escultor de cada unu de los países orixinales de la [[ASEAN]]. El 1 km de llongura del parque cunta con senderos prestosos arrodiaos de parrotales y Pulau Ranggu onde dos especies de monos viven, incluyendo'l notable monu narigón, que namái s'atopen en Borneo. El parque tamién ufierta dalgunes de los meyores vistes de la Istana Nurul Iman.
 
* '''Jalan Tasek Lama'''. <br /> Asitiáu a namái unos minutos a cuerpu del centru de la ciudá, este ye un camín por que los residentes locales faigan senderismo por Bandar Seri Begawan. Na pasarela al traviés del pequenupequeñu parque cuntar con bancos y zones de picnic, según una cascada y estanques con nenúfares.
 
* '''Parque Recreativu Bukit Subok'''. El parque ufierta una gran vista del Kampong Ayeri y el centru de Bandar Seri Begawan. Hai un walkaway de madera bien curiáu, con cabanos con vistes nel camín. Estes cabanes ufierten unos bonos puntos de vista de Kampong Ayeri y la so contorna.