Diferencies ente revisiones de «Briones (La Rioxa)»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 55:
 
;Portada principal
La portada de la entrada principal del templu ye d'estilu renacentista, posiblemente construyida por Juan Martínez de Mutio. Na decoración de la mesma apondérase la figura de la [[Asunción de María|asunción]] y [[coronación de María|coronación]] de María que la so imaginería allugar nel áticu. Tol conxuntu ta protexíu por un arcu construyíu xunto a a la torre del campanariu.
 
; Capiya del Rosariu asitiada a la derecha de la entrada principal nella destaca l'estilu [[rococo]] de la asegunda metá del sieglu XVIII. La imaguinería ta conformada por un San José, un San Roque con Santo Ana y la virxe col neñu. Toes elles barroques.
Llinia 111:
Na cabecera hai tres retablos rococó del sieglu XVIII con imaginería compuesta poles cuatro virtúes, San Francisco de Sales, San Juan de Nepomuceno, Virxe del Carmen, la doliosa, san Juan evanxelista, san Juan Bautista, San José, santa Rita y el Cristu de los remedios, que comparte esti allugamientu cola que tien na ilesia parroquial. Equí ta ente setiembre y mayu. Tola imagenería ye barroca.
 
Nos llaterales hai dos pequenospequeños retablos neoclásicos con imáxenes de Santu Domingu de la Calzada y de la Inmaculada. Hai espuestos ornamientos y elementos de la lliturxa procedentes de la parroquia, según una colección de reliquies y relicarios.<ref name="visita"/>
 
=== Otros edificios ===