Diferencies ente revisiones de «Caldas de Reis»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- a. C. + e.C. )
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 33:
 
== Ríu y parque xardín ==
La villa ta travesada pol [[ríu Umia]], que tien una abondosa rede d'afluentes y pequenospequeños regatos con gran riqueza pesquera y potencial de riego. Na ribera del Umia, en plenu centru de Caldas, podemos atopar unu de les paraxes con más curiosos pal turista. Tratar del Xardín centenariu, con unos sesenta especies d'árboles y parrotales de los cinco continentes. Ta consideráu unu de los conxuntos botánicos más interesantes de la provincia, esfrutando del galardón de "Paraxa Pintoresca" dende [[1962]]. Agües enriba (a unos 2 km), el ríu algama la so máxima guapura con una gran [[cascada]], en peligru de destrucción pola execución del proyeutu del banzáu.
 
== Villa privilexada ==
Llinia 91:
* Mercáu ferial: tolos llunes celebrar na cai Real, Fermín García Díaz y Campu da Torre.
* Plaza de Abastos: abierta tolos díes de la selmana. Destaca poles variedaes de pexes y mariscos frescos, carnes, verduras, flores y frutes.
* Comerciu: esisten más de 70 pequenospequeños comercios minoristes distribuyíos pola villa a lo llargo de les principales cais, sobremanera na cai Real, que ye'l verdaderu corazón comercial y hestóricu de la villa.
* Anguaño la mayoría de comerciantes de Caldas integren la "Asociación de Comerciantes" que promueve l'actividá comercial en Caldas sol lema "Tener tou y... pasiando". Dende'l martes 11 de xineru de 2000, la Cai Real ye piatonal.
* Industria: un datu a destacar ye la facturación cimera a los 14.000 millones de pesetes de los trés primeres empreses del ranking local: [[Clesa]], [[Foresa]] y [[Clavu]] (catalogaes como grandes empreses al superar los mil millones de facturación añales). Tamién ye importante mentar que son 28 les empreses que facturen más de 50 millones al añu, que sumaes, xube a 18.000 millones, datu que fai de Caldas la tercer villa na llista de conceyos más industriales de la redolada de Pontevedra, detrás de [[Poyu]] y [[Marín (Pontevedra)|Marín]], y ensin tener en cuenta la capital (Pontevedra). Sicasí la situación empresarial de Caldas contradicir cola ausencia d'un Polígonu Industrial claramente definíu. La posición industrial obedez, ente otres razones, a la "situación xeográfica" na exa de comunicaciones ente Vigo y La Coruña, con ferrocarril y puertos cercanos.