Diferencies ente revisiones de «Cambéu d'estáu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"namá" +"namái"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 89:
El''' puntu de ebullición''' ye aquella temperatura na cual la materia camuda d'estáu líquidu a gaseosu<ref name=":0" />. Espresáu d'otra manera, nun líquidu, el puntu de ebullición ye la temperatura a la cual la presión de vapor del líquidu ye igual a la presión del mediu qu'arrodia al líquidu. Neses condiciones puede formase vapor en cualquier puntu del líquidu.
 
La temperatura d'una sustanza o cuerpu depende de la [[enerxía cinética]] media de les [[molécula]]s. A temperatures inferiores al puntu de [[ebullición]], namái una pequenapequeña fracción de les molécules na superficie tien enerxía abonda pa romper la [[tensión superficial]] y escapar. Esta medría d'enerxía constitúi un intercambiu de [[calor]] que da llugar al aumentu de la [[Entropía (termodinámica)|entropía]] del sistema (enclín al desorde de les [[partícula puntual|partícula]]s que lo componen).
 
El puntu de [[ebullición]] depende de la [[masa molecular]] de la sustanza y del tipu de les fuerces intermoleculares d'esta sustanza. Pa ello debe determinar si la sustanza ye covalente polar, covalente non polar, y determinar el tipu d'enllaces ([[dipolo-dipolo|dipolo]] permanente - [[Fuerces de London|dipolo inducíu]] o [[pontes d'hidróxenu]]).