Diferencies ente revisiones de «Cuaña»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"namá" +"namái"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 171:
-Santa María de [[Cartavio]], nun se caltien nada de la so primitiva construcción datada nel añu 976. De la so edificación romana namái queda una ventana de forma circular.
 
-El palaciu de Mohías de la familia Cienfuegos-Xovellanos, marqueses de Mohías, edificiu del sieglu XVIII, la so estructura ye en forma de “O”, cerráu por un muriu, na parte trasera hai una torre que destaca bien pocu n'altor del restu del conxuntu. La so fachada ye sobria y marcada por una simetría centrada na puerta que ye adintelada y enmarcada por moldures con pequenespequeñes oreyes y a los sos llaos ambos escudos. Nel pisu baxu ábrense saeteras y nel cimera ventanes. Tien una capiya adosada, con puerta asemeyada a la principal pero a menor escala. La finca ta arrodiada d'una cerca de poco altor y dentada, dando idea d'almena.
 
-La quinta Jardón, edificiu eclécticu. Esta familia de gran fortuna promovio otros edificios na zona d'Ortiguera como fueron: Les escueles con estructura de dos cuerpos con grandes ventanes pa dar lluminosidá, acabaes n'arcu de mediu puntu. El parque dientro del terrén de la finca, onde se llevanta'l bustu n'honor del benefactor.