Diferencies ente revisiones de «Dianne Wiest»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 9:
Aquel día Dianne yá rodara dos filmes más pa Allen. Nel primeru, ''[[Díes de radiu]]'', Dianne poner na piel de la solterona tida Bea que siempres allegaba iguada a los estrenos de cine y teatru, onde atopaba finalmente un noviu formal. Nel segundu, ''[[September (película)|September]]'', la oscarizada intérprete defendió'l papel de Stephanie, una muyer casada que'l so matrimoniu taramellar al conocer a un home del que se namora y al qu'arrenuncia pa protexer a los sos fíos d'una gran mentira.
 
Alloñada de la órbita de Allen, Dianne encaró'l segundu papel pol cual recibiría una mención de l'Academia: ''[[Parenthood|Duce llar... ¡dacuando!]]'' amosar como una madre separada, con dificultaes de comunicación col so fíu pequenupequeñu ([[Joaquín Phoenix]]), y que procuraba la felicidá de la so fía ([[Martha Plimpton]]), embarazada del so noviu ([[Keanu Reeves]]), un mozu al qu'ella nun aprobaba.
 
En 1990 [[Tim Burton]] contratar pa ''[[Eduardo Manostijeras]]'', película na que l'actriz interpretó a Peg, la vendedora d'[[Avon Products, Inc.|Avon]] empeñada en traer daqué de guapura al mundu, defendiendo al protagonista (un mozu qu'en cuenta de manos tenía tisories) d'una comunidá vecinal ruin, perversa, intolerante y fondamente mediocre.
Llinia 19:
Convertida nuna secundaria de luxu, Dianne decidió adoptar a la so segunda fía, Lily. L'actriz remató la década con un par d'intervenciones en ''[[Práuticamente maxa]]'', onde interpretaba a una tida bruxa de [[Sandra Bullock]] y [[Nicole Kidman]], y en ''[[L'home que bisbisaba a los caballos]]'', onde se punxo na piel d'una ranchera que velaba pol futuru sentimental d'una muyer casada que se namoraba del so cuñáu, un domador de caballos.
 
Mientres los primeros años de la década siguiente Dianne afacer na pequenapequeña pantalla - na serie ''[[Law & Order]]''- hasta que decidió doblar la voz d'unu de los personaxes de la cinta d'animación ''[[Robots (película)|Robots]]''. En 2005 estrenó en [[Broadway]] ''Memory House''.
 
Ente 2008 y 2009 interpretó a la terapeuta de [[Gabriel Byrne]] na serie de la [[HBO]] ''[[In treatment]]'', pola que recibió, ente otros, el so segundu premiu [[Primetime Emmy a la meyor actriz de repartu - Serie dramática|Emmy]], según una nominación a los [[Globu d'Oru a la meyor actriz de repartu de serie, miniserie o telefilme|Globu d'Oru]]. Compaxina la serie col so trabayu na obra ''[[Toos yeren los mios fíos]]'' (2008), estrenada con ésitu en Broadway, y onde comparte escenariu con [[John Lithgow]].