Diferencies ente revisiones de «Efeutu fotoeléctricu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 14:
[[Archivu:Photoelectric cell (PSF).png|thumb|Célula fotoeléctrica onde "1" ye la fonte llumínica, "2" ye'l cátodu y "3", l'ánodu.]]
 
Los [[fotón|fotones]] tienen una [[enerxía]] característica determinada pola frecuencia d'onda de la lluz. Si un átomu absuerbe enerxía d'un fotón y tien más enerxía que la necesaria pa espulsar un electrón del material y amás tien una trayeutoria empobinada escontra la superficie, entós l'electrón puede ser espulsáu del material. Si la enerxía del fotón ye demasiáu pequenapequeña, l'electrón ye incapaz d'escapar de la superficie del material. Los cambeos na intensidá de la lluz nun modificar la enerxía de los sos fotones, tan solo el númberu d'electrones que pueden escapar de la superficie sobre la qu'incide y por tantu la enerxía de los electrones emitíos nun depende de la intensidá de la radiación que-y llega, sinón de la so frecuencia. Si'l fotón ye absorbíu, parte de la enerxía utilizar pa lliberar del átomu y el restu contribúi a dotar d'enerxía cinética a la partícula llibre.
 
En principiu, tolos electrones son susceptibles de ser emitíos por efeutu fotoeléctricu. En realidá los que más salen son los que precisen menos enerxía pa ser espulsaos y, d'ellos, los más numberosos.