Diferencies ente revisiones de «Fotograma»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"sucesivamente" +"socesivamente" -"sucesion" + "socesión" -"sucesor/a" +"socesor/a"
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 20:
 
=== Tipos de filmación ===
Esisten dos formatos d'impresión nes películes y conócense como ''flat'' y ''scope''. La diferencia ente dambos ye bono d'apreciar. Los dos formatos tán grabaos nes cintes mesmes, que son de treinta y cinco milímetros. Dientro de cada cinta, al estremar los 24 cuadros d'un segundu de filmación, tiense que midir por ''leap´s'', que son los pequenospequeños furos que tien la cinta a les bandes. Los ''leap's'' sirven por que'l proyeutor pueda abasnar la cinta cola imaxe y prodúzase el movimientu.
 
El formatu ''flat'' ta grabáu na cinta pero nel tiempu que correspuende a cuatro leaps la imaxe toma dos, de forma que s'amuesa un espaciu negru ente imaxe ya imaxe, dexando que cuando se ve'l fotograma ensin movimientu la imaxe vease clara y de tamañu proporcionáu, pero cuando ye proxectada ver en pantalla como una imaxe cuadrada.
Llinia 27:
 
=== Tamañu d'un fotograma ===
La midida d'un fotograma de retis de película varia dependiendo del formatu d'ésta. Nel formatu d'aficionáu más pequenupequeñu de 8 mm, ye aprosimao 4,8 × 3,5 mm. Ente que nel formatu [[IMAX]] ye tan grande como 69,6 × 48,5 mm. Cuanto más grande ye'l fotograma, más aguda resulta la imaxe sobre la pantalla de proyección.
 
== En fotografía ==