Diferencies ente revisiones de «Imperiu mongol»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"pequenu" +"pequeñu"
Llinia 61:
Pero'l Gran Kan Möngke (el so hermanu) morrió, polo que Hulagu tuvo que volver pa la eleición de nuevu Gran Kan, y les fuerces que dexara como guarnición en Palestina al mandu del xeneral Kitbuqa fueron ganaes polos mamelucos sol mandu del sultán exipciu Kutuz y el so xeneral Baibars nel añu [[1260]] en Ain Yalut.
 
Mientres el reináu de [[Cublai Kan|Kublai Kan]] (hermanu de Möngke y de Hulagu), l'imperiu empezó un procesu de división en dellos kanatos más pequenospequeños. Kublai #dedicar a la guerra contra la dinastía Song, consiguiendo'l dominiu sobre [[República Popular China|China]], y a la rexón #llamar Manzi, ente que los kanatos occidentales diben dixebrándose progresivamente.
 
La rivalidá ente les tribus (producida pol complicáu procesu de socesión, que paralizó dos veces operaciones militares importantes y remotes como les d'Hungría y Exiptu, esbaratando campañes que s'anunciaben victorioses) y l'enclín de dellos kanes a beber en demasía hasta'l puntu de produci-yos la muerte (como foi'l casu de Kuyuk), causó crisis socesories qu'aceleraron la desintegración del Imperiu.